וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן עזריה צפוי להיכלל בסגל של בית"ר ירושלים נגד הפועל עפולה

עודכן לאחרונה: 28.2.2023 / 21:39

הקשר ישוב לפעילות בגביע אחרי היעדרות ארוכה בגלל פציעה (רביעי, 19:30). אבוקסיס יעשה רוטציה, דלויה ופריידיי צפויים לפתוח: "רוצים לחזור לנצח"

תקציר: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

בית"ר ירושלים תיקח מחר פסק זמן מהמאבק על העפלה לפלייאוף העליון ותארח את הפועל עפולה למשחק הגומלין ברבע גמר גביע המדינה (רביעי, 19:30). לקבוצה מהבירה יתרון 0:4 מהמשחק הראשון והמאמן יוסי אבוקסיס אמר: "אחרי שני משחקים שלא ניצחנו בליגה, צריך לחזור ולנצח ואנחנו רוצים לעשות את זה מחר".

אבוקסיס הוסיף: "אנחנו עם תוצאה מצוינת מהמשחק הקודם, וניתן למספר שחקנים לנוח, וכמו כן יש כאלה עם הרחקות ופציעות ואנחנו לא רוצים לסכן אותם, אבל יש לנו שחקנים טובים שישחקו, ואני מקווה שכל מי שישחק יעשה משחק טוב. כמו שאמרתי, המשחק הקודם נתן לנו יתרון, אבל עדיין אנחנו רוצים לנצח את המשחק ולהמשיך הלאה".

גריגורי מורוזוב ייעדר אחרי שספג כרטיס אדום נגד מכבי חיפה בליגה והוא צפוי לשוב במשחק הליגה נגד הפועל תל אביב ביום ראשון. דנילו אספרייה ואבישי כהן מוצהבים, בעוד דן עזריה כנראה יחזור לסגל אחרי תקופה ממושכת בה היה פצוע.

הרכב משוער: נתנאל דלויה, עמית כהן, סרגיי בורודין, אור זהבי, מקס גרצ'קין, תמיר עדי, אילי מדמון, עדי יונה, ירדן שועה, בר כהן, פרד פריידיי.

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
רוצה מעבר חלק. אבוקסיס/דני מרון

הפועל עפולה תגיע מחר לטדי ללא ציפיות, כאשר המטרה היא לחזור עם תוצאה מכובדת ולתת לשחקנים ליהנות מהחוויה. המאמן שחר ויזינגר צפוי להעניק הזדמנות למספר שחקנים שממעטים לשחק, אך צפוי לעלות בהרכב ראוי על מנת לתת פייט לבית"ר.

הרכב משוער: גולן אלקסלסי, תמיר ארבל, דייויד אקווה, אדר אזרואל, אופק נדיר, איתי טאקו, סאשה פטשי, אביחי וודג'ה, עילאי חגג, איהאב אבו אלשיך, שחר הירש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully