וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי חייב להיות בנבחרת: הטור של דני דבורין

28.2.2023 / 13:20

דני דבורין מתפלא שעדיין לא נמצאה הדרך לשובו של הסקורר למדים הלאומיים • הטור של דבורין

נאום המוטיבציה של אלון חזן לשחקני נבחרת ישראל לפני המשחק מול אלבניה/באדיבות ההתאחדות לכדורגל

אך טבעי הוא שאוהדי נבחרת הכדורגל של ישראל רוצים שהשחקנים הטובים ביותר ילבשו את מדיה. לכן, בהיותו של ערן זהבי הכדורגלן הטוב ביותר בליגת העל, ברור שמקומו בנבחרת!

תתפלאו, אבל אותי כלל לא מעניין אם זהבי ילון בחדר עם אחד משחקני הסגל הלאומי, או אם יעמידו חדר לרשותו בלבד. לי אכפת שהשחקן הבולט והטוב ביותר בליגת העל יהיה בנבחרת. לדברים מסובכים יותר בחיים נמצאו פתרונות, וראוי להדגיש שנמאס לשמוע על הוויכוחים סביב שאלת החדר. לכן, העובדה שעד כה לא נמצאה הדרך לשובו של ערן זהבי לנבחרת ישראל, היא בעיניי ממש בלתי נתפסת.

אני לא בא כאן כדי לייעץ או להציע מה לעשות. אני כאן רק כדי לומר שזהבי הוא עדיין שחקן שמקומו בהרכב הפותח. השפעתו המקצועית על הנבחרת היא מכרעת בדבר החשוב מכל, שהוא הבקעת שערים. כבר נוכחנו בכך שזהבי מפגין את יכולתו הגבוהה דווקא במשחקיה של הנבחרת, ומכאן שבלעדיו יקטן כוח האש שלה.

כמי שמכיר את נבחרות הכדורגל של ישראל זה שנים רבות, לא זכור לי שנתקלתי בעבר בבעיה דומה. תמיד טובי השחקנים שלנו היו בהרכבה, וזאת מבלי שאוהדיה ידעו מי ישן עם מי, ואם בכלל היו שחקנים שזכו ללון ביחידות.

נכון, אנחנו מודעים לעובדה ששני הצדדים מתעקשים ועומדים על דעתם, ולכל אחד מהם יש הסבר מדוע הוא הצודק. אבל, פתרון חייב להימצא. יהיה מוזר מאוד וחבל מאוד, שעל סיפור החדר תקום או תיפול השתתפותו של ערן זהבי בנבחרת, ואם כולם צודקים, בסוף כידוע, כולם מפסידים.

ומכאן לעניין אחר: אמש (ב') ניצחה נבחרת הכדורסל של ישראל את סלובניה 79:87 ובכך סיימה את חלקה במוקדמות אליפות העולם. תמיד טוב לנצח, ואף היה תענוג לראות את הכישרון הצעיר שלנו, נועם יעקב.

אבל, הניצחון הזה הגיע רק לאחר שישראל ספגה בזה אחר זה חמישה הפסדים. מאזן מכאיב עד מאד, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בטורניר רישמי. הוא מחייב חשבון נפש, וכמובן גם קבלת החלטה מי יהיה מאמנה הבא.אגב, טוב להזכיר שפעם הייתה הנבחרת אפילו סגנית אלופת אירופה.

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully