וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מאוכזבת מהתיקו: "חבל, יכולנו לגמור את הסיפור"

27.2.2023 / 8:57

ניצחון על הפועל חיפה היה מציב את הקבוצה עם רגל וחצי בפלייאוף העליון. אלטמן: "מתסכל לספוג בדקה ה-87, הרגשנו שזה בידיים שלנו"

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל חיפה 2:2/ספורט1

הפועל ירושלים סיימה מאוכזבת את המשחק נגד הפועל חיפה שהסתיים אמש (ראשון) ב-2:2. ניצחון היה מציב את הקבוצה עם רגל וחצי בפלייאוף העליון, אבל השחקנים של זיו אריה איבדו יתרון פעמיים, ספגו בדקה ה-87 והסתפקו בנקודה. האדומים עדיין תלויים בעצמם, אבל שחקני הקבוצה היו מתוסכלים בסיום ואמרו: "הפועל חיפה עשתה חילופים מקדימה, שיחקה עם 3-4 חלוצים וזה קצת בילבל. אבל לא היינו צריכים לספוג. חבל, יכולנו לגמור את הסיפור".

זיו אריה אמר בסיום: "נילחם נגד מכבי תל אביב, נילחם נגד בני ריינה, אם נצליח אוקיי ואם לא - נסתכל בראי ונדע שעשינו את המקסימום. שאלו אותי בטלוויזיה כמה נקודות יספיקו ועניתי שאני לא מתמטיקאי. אני לא עוסק בחישובים, נלך לבלומפילד וננסה לנצח. זה לא יהיה קל, אבל אני לא עושה יותר מדי חישובים".

זיו אריה, שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"אני לא עוסק בחישובים, נלך לבלומפילד וננסה לנצח". אריה/ברני ארדוב

אריה סיכם: "הדבר האחרון שאני רוצה זה להיות לוזר ולהגיד פלייאוף זה בונוס. המטרה הייתה לא להיאבק בתחתית השנה ועמדנו בזה, לא מבחינת יכולת ולא מבחינת נקודות. עכשיו שאנחנו קרובים וגם מבחינת איכות המשחק מגיע לנו. קצב צבירת הנקודות בסיבוב השני הוא לא טוב, אבל אנחנו שם, קרובים. נעשה את המקסימום, אם לא נצליח אני אגיד שאני מאוכזב כי היינו מאוד קרובים, זאת עונה טובה שקרובה להיות טובה מאוד".

תומר אלטמן הוסיף: "מתסכל ומאכזב לקבל גול בדקה קריטית כזאת. הרגשנו שזה כבר בידיים שלנו, זה היה מאוד קרוב, אתה רואה כמה דקות על השעון, זה פשוט מתסכל. לאורך כל העונה היינו שם וגם עכשיו. אני מקווה ומאמין שנסיים בשישיה הראשונה. ננסה לנצח בבלומפילד, נבוא לנצח את ריינה ואני מאמין שנהיה שם. זה תלוי בנו וזה מה שרצינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully