וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפתי עשוי לפתוח בגביע, בכר: "נתניה במומנטום הכי טוב בליגה"

27.2.2023 / 10:00

מכבי חיפה תארח את היהלומים אחרי 2:2 במשחק הראשון (ג', 20:30). המאמן על ג'אבר: "הכול אצלו על 100, צריך לנהל עומסים"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:2 (משחק ראשון ברבע גמר הגביע)/ספורט1

אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים ביום שבת בליגה, במכבי חיפה רוצים להמשיך במומנטום ולהעפיל לחצי גמר גביע המדינה במשחק הבית מחר מול מכבי נתניה (שלישי, 20:30). המשחק הראשון שהתקיים בנתניה, הסתיים ב-2:2.

המגן הצרפתי פייר קורנו יהיה בסגל, אך לא ברור עדיין אם יפתח בהרכב או יחכה להזדמנות על הספסל. המאמן ברק בכר צפוי לבצע כמה שינויים מינוריים בהרכב כדי לאפשר מנוחה לחלק מהשחקנים. מי שעשוי לקבל את המקום בהרכב הוא שוער המשנה רועי משפתי.

המאמן ברק בכר אמר: "המטרה היא להביא את הדקות הטובות נגד נתניה מהמשחק הקודם ואת הדברים הטובים שהיו נגד בית"ר. נתניה במומנטום הכי טוב בליגה ויהיה משחק מעניין עם קצב ואצטדיון מלא. המטרה שלנו היא כמובן להמשיך את האנרגיות והיכולת מהמשחק מול בית"ר כדי לעבור שלב".

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"הם יתנו את ה-1,000 אחוז ואנחנו נצטרך לתת יותר". חזיזה/מאור אלקסלסי

כשנשאל האם מחמוד ג'אבר יפתח אחרי שהצטיין נגד בית"ר ירושלים, אמר בכר: "ג'אבר שחקן מצוין. הוא נותן 100 אחוז בכל פעולה ומביא מימד של כניסות לעומק. הכול אצלו על 100, אבל דווקא בגלל זה אנחנו צריכים לדעת לנהל עומסים איתו. אנחנו רוצים שהוא ישחק כמה שיותר, אבל עובדים איתו מאוד חזק והוא מאוד ממשומע".

המאמן התייחס לעומסים: "צריך לנצל את המשחק מול בית"ר, לא צריך להיות תירוץ של עייפות כי גם נתניה שיחקה ביום שבת. אולי נעשה שינויים כאלה ואחרים כי יש לנו שלושה משחקים בשמונה ימים, אבל בטוח שיהיה משחק טוב ונצטרך לעבור ולנצח".

הקשר דולב חזיזה אמר: "מכבי נתניה זה תמיד משחק קשה, גם בבית וגם בחוץ. הם יתנו את ה-1,000 אחוז ואנחנו נצטרך לתת יותר ולהמשיך את הטירוף שהיה במשחק מול בית"ר. זו קבוצה התקפית שלוחצת על כל המגרש, אבל נצטרך למצוא פתרונות, התיקו במשחק הראשון הופך את המשחק הזה לנוק אאוט. אחרי החודש האחרון אנחנו לא חושבים יותר מדי רחוק כי כשאתה חושב רחוק, הדברים הקרובים מתפספסים".

עוד בוואלה!

מחזור הנעילה של העונה הסדירה: הפועל ת"א - מכבי חיפה ביום שני

לכתבה המלאה

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: חיפה

משחקי רבע גמר גביע המדינה

מכבי חיפה - מכבי נתניה (2:2 במשחק הראשון)
בית"ר ירושלים - הפועל עפולה (0:4 במשחק הראשון)
מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב (4:0 במשחק הראשון)
מ.ס. אשדוד - הפועל פתח תקוה (1:1 במשחק הראשון)

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully