וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות זהירה: האמריקאים מוכנים לכל תרחיש בהפועל תל אביב

27.2.2023 / 7:14

ההנהלה התפטרה מהדירקטוריון, מיינצברג ינחת ויתחיל לקדם תהליכים והקהל מתחיל להתרגש, אבל האם עדיין יכול להשתבש משהו? וגם: היכן יושקע הכסף ומדוע עובדי המועדון בלחץ

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 1:2 על הפועל תל אביב בחוץ/ספורט1

מצד אחד, מכתב ה"אזהרה" של האמריקאים גרם לאלה שניסו לשים מקלות בגלגלי העסקה לסגת בשלב זה מפנטזיות על עסקה אחרת, עקב החשש מתביעה פרטית של מיליוני שקלים. אז אתמול ארבעת הבעלים התפטרו מתפקידם בדירקטוריון ברמה הפורמלית, קבוצת מיינצברג אמורה להעביר 2 מיליון דולר להשלמת העסקה ואוהדי הפועל תל אביב יכולים להתחיל להרגיש שיוצאים לדרך חדשה, או כמו שאמרו אתמול (ראשון) במועדון: "כנראה שגם מי שרוצה לחבל, כבר לא יכול לעשות משהו בנידון".

מצד שני, בצד האמריקאי מגדירים הכל כרגע כאופטימיות זהירה. לאחר מספר מוקשים בדרך, ומתוך היכרות עם הנפשות הפועלות בצד השני, הם מוכנים לכל תרחיש. מהוועדה להעברת זכויות ועד דברים שהם עדיין לא העלו בדמיון אפילו, הם מוכנים להכל. דייויד מיינצברג ינחת הלילה בישראל להשלמות אחרונות, להתייצבות מול הוועדה להעברת זכויות ברביעי ולמספר ימים של פגישות והכנות לקראת הכניסה הצפויה של קבוצת הרכישה ביוני.

מיכאל מינצברג לורנס מינקון מקבוצת רכישה הפועל תל אביב. דני מרון
אופטימיות זהירה. מיכאל מינצברג/דני מרון

במסגרת הלו"ז של מיינצברג הוא יטפל בהעברת הכספים לישראל, ייפגש עם מספר משקיעים פוטנציאליים ועם מספר יזמים שנבחן שיתוף פעולה איתם. בנוסף, בקבוצה בוחנים צירוף ישראלי נוסף להנהלת המועדון ואולי גם איש מקצוע ישראלי שישמש כיועץ מטעמם. בתוך כל זאת, הוא כמובן יגיע למתחם חודורוב לעבודה השוטפת מול המנכ"ל לירן מוכתר, וייתכן שגם ישוחח עם התקשורת בהמשך השבוע, אם הדבר יתאפשר.

אגב, העסקה מפרה את שלוותם של לא מעט עובדים בהפועל תל אביב, שנלחצים לגבי פרנסתם ולא יכולים לקבל תשובות אמיתיות כרגע. במועדון אמרו על כך: "זה חלק מהסיטואציה לגבי כל אחד וצריך להתמודד איתה, בסופו של דבר יש כאן רצון להוציא את הפועל תל אביב לדרך חדשה וזה מעל הכל, עובד טוב יישאר או יצליח גם במקום אחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אוהדי הפועל תל אביב. דני מרון
מתחילים להתרגש. אוהדי הפועל תל אביב/דני מרון

במקרה שהכל יעבור חלק, אוהדי הפועל תל אביב צריכים להיות מאוד סבלניים. מדברים על הכספים שיושקעו במועדון, אך בכל מקרה צורת העבודה של האמריקאים שונה מהטירוף וההתלהבות ל"כאן ועכשיו" שיש בישראל. חלק גדול מהכספים שישקיעו יהיו במטרה לשפר את המועדון, את הבסיס שלו, המתקנים, רמת המותג, וכדי שזה יקרה לפעמים לוקח שנים עד שמצליחים לראות תוצאות אמיתיות.

וזה לא נגמר כאן. צריך להבין מי מגיע ולפתח רף ציפיות ריאלי. על פניו זה זה יותר טוב כלכלית וניהולית מהניסנובים, אך גם המטרות יהיו עם תקרת זכוכית. הפועל תהיה קבוצת פיתוח כראוי למועדון בליגה הזאת, אך שאיפות להגיע לפלייאוף עליון וכרטיס לאירופה בכל שנה יהיו הרף הריאלי. אם המועדון יתחיל לשחזר מסורת שנתית של השתתפות מחודשת באירופה זה יהיה הישג גדול, גם אם לא יתבטא בתארים.

אמיליוס זובאס שוער הפועל תל אביב עם הקפטן דן איינבינדר. דני מרון
בינתיים, צריך להישאר בליגה על המגרש/דני מרון

עוד לפני כן, יש גם קבוצת כדורגל שצריכה להישאר בליגה. עם 24 נקודות, ניצחון אחד בלבד בסיבוב השני וכשלפניה משחקים נגד בית"ר ירושלים בטדי ומול מכבי חיפה בבלומפילד להשלמת הסיבוב ולקראת הפלייאוף התחתון, הקבוצה עדיין רחוקה מלהבטיח מקום לעונה נוספת בליגת העל, כאשר חיים סילבס וחניכיו יצטרכו להיכנס למאבקי התחתית המותחים בתקוה לגמור את הסיפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully