וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה מתלבט בין דון לטוגי בהתקפה, סרדל ישוב להרכב הפועל חיפה

קרב ישיר על הפלייאוף העליון בטדי (א', 20:15, ספורט4): הפועל ירושלים ללא אשטה המוצהב, רוני לוי צפוי לספסל את פרץ ולהמשיך עם מלול בקישור

תקציר: הפועל חיפה - הפועל ירושלים 0:1/ספורט1

הפועל ירושלים

הפועל ירושלים תארח מחר (ראשון, 20:15, ספורט4) את הפועל חיפה בטדי, כשניצחון עשוי להבטיח לקבוצה מעשית את המקום בפלייאוף העליון. כזכור, רק במחזור הקודם השיגה הקבוצה את ניצחונה הראשון בסיבוב השני, נגד סקציה נס ציונה, אך הסיבוב הראשון המצוין שנתנו זיו אריה וחניכיו השאיר אותם בחלק העליון.

מי שייעדר מחר הוא אווקה אשטה המוצהב ונדב נידם צפוי להחליפו בקישור, אם כי גם עמית גלזר בתמונה. אריה לא תרגל הרכב, אבל נראה כי ישנה התלבטות בין סדריק דון לוויליאם טוגי בהתקפה.

נדב נידם, שחקן הפועל ירושלים חוגג. ברני ארדוב
ימלא את מקומו של אווקה אשטה? נדב נידם/ברני ארדוב

הפועל חיפה

לירן סרדל ישוב להרכב הפועל חיפה במשחק הקריטי מול הפועל ירושלים בטדי, כאשר מי שצפוי לרדת לספסל בשל כך הוא אליאל פרץ. המאמן רוני לוי היה מרוצה מאוד מהתפקוד של דור מלול בקישור בשני המשחקים האחרונים, וההערכה שימשיך בעמדה זו. לוי יחסר את דניס פוליאקוב, תמיר גלזר תומר יוספי הפצועים, כאשר לפי התרגול עושה רושם שמוחמד קמארה יפתח ואלון תורג'מן ימתין שוב על הספסל.

בקבוצה יודעים שניצחון שווה התקדמות למקום השביעי ויצמק את הפער מהפועל ירושלים והכרטיס לפלייאוף העליון לנקודה בלבד. "ברור שזו ההזדמנות האחרונה שלנו כדי להיות בפלייאוף העליון", אמר שחקן בקבוצה. "נגיע לטדי במטרה אחת, והיא לנצח".

עוד בוואלה!

בית"ר מחוץ לשישייה, חדרה וסכנין מחוץ לתמונה: המאבק על הפלייאוף

לכתבה המלאה
מוחמד קמארה הפועל חיפה. אריאל שלום
זוכה לעדיפות בהתקפה. מוחמד קמארה/אריאל שלום

טריוויה

* הפועל ירושלים ניצחה את הפועל חיפה בשני משחקי חוץ בעונה שעברה, אבל בבית לא גברה עליה מאז הגלגול הקודם של המועדון. זה קרה באפריל 1988, כאשר שתי הקבוצות שיחקו בפלייאוף העליון של הליגה הארצית. שוקו נומדר ומישל דיין סידרו 0:2 בימק"א, בעונה בה הירושלמים חזרו לליגה הבכירה ואילו החיפאים איבדו את הכרטיס השני לטובת הפועל טבריה.

* הפועל חיפה תנסה להשלים על יריבתה דאבל עונתי ראשון מאז האליפות ב-1998/99, אז ג'ובאני רוסו קבע 0:1 בטדי ולירון בסיס סידר 0:1 בקרית אליעזר.

* הפועל חיפה השיגה רק נקודה אחת העונה במשחקים בהם נקלעה לפיגור - פחות מכל קבוצה אחרת בליגה.

* ניצחון הבכורה של רוני לוי כמאמן הפועל חיפה היה 0:1 על הפועל ירושלים בסיבוב הראשון וסך הכול הוא במאזן מושלם בשלושה משחקים מולה.

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: טדי
קהל: 1754

תוצאות השבת:

הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד 2:1

סקציה נס ציונה - מכבי תל אביב 2:0

בני סכנין - עירוני קרית שמונה 3:1

מכבי נתניה - הפועל חדרה 0:1

מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully