וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז מאיר: "אם צ'יבוטה היה מקבל שקל על כל מילה, יענקל'ה היה בחובות"

23.2.2023 / 16:30

מגן מכבי חיפה ענה לשאלות האוהדים והרבה להתלוצץ: "אצילי ואני מבינים אחד את השני, אני מבין שאני מוסר לו, עוקף אותו ולא אקבל את הכדור". וגם: הפציעה שעבר, שיר האוהדים שלו ועוד

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 1:3/ספורט1

מגן מכבי חיפה רז מאיר עובר תקופה לא קלה. השיא היה כשהוחלף עוד במחצית הראשונה נגד הפועל חדרה, על רקע קריאות נגדו מצד אוהדי הקבוצה. היום (חמישי) התייצב מאיר אל מול המצלמות של מחלקת המדיה של המועדון, וכחלק מפינה חדשה בפלטפורמות הדיגיטל השונות, הנקראת "Story Telling", הוא ענה על שאלות האוהדים והרבה להתלוצץ.

המגן נשאל על השינוי במספר החולצה שלו: "כל החיים הייתי מספר 25, עברתי ל-22 כי עברתי ניתוח שני, אני מאמין באלוהים, התייעצתי עם רב והחלטתי לשנות".

מאיר התבקש להסביר את האופן בו הוא חוגג שערים: "יש משמעות לחגיגה שלי, הרבה יודעים שאני משחק 'קול אוף דיוטי' בפלייסטיישן וזה התחיל משם ביחד עם עומרי גלזר. זה סוג של חגיגה אחרי שאתה הורג מישהו, והחלטתי לאמץ את זה".

בבחירת הרגע הכי גדול בקריירה עד כה, הוא לא היסס: "האליפות הראשונה. כל פעם שאני נזכר, זה עושה לי צמרמורות. גם האליפות השנייה, וכמובן ליגת האלופות, אבל האליפות הראשונה זה הרגע הכי גדול".

רז מאיר, עומר אצילי שחקני מכבי חיפה חוגגים. דני מרון
מבינים האחד את השני, בדרכם. רז מאיר ועומר אצילי/דני מרון

האוהדים שאלו את מאיר על כך שעומר אצילי לא מוסר לו, וזה השיב: "אני ועומר זו מערכת יחסים טובה מאוד. אנחנו מבינים אחד את השני, כלומר אני מוסר לו, עוקף אותו ומבין שאני לא אקבל את הכדור (צוחק)".

על שיר האוהדים שלו ועל הקהל בכלל, אמר: "כל פעם שאני שומע את שיר האוהדים שלי אני עם צמרמורת, זה השיר הכי יפה שיש לאוהדים. אני שבוי בשיר הזה. הקהל הירוק הוא הכי טוב בארץ, הכי מטורף שיש, חוויתי אותו ברגעים לא פשוטים וגם ברגעים הכי טובים שיש".

לשאלות מי השחקן הטוב בקבוצה ב'קול אוף דיוטי' ומי החבר הטוב ביותר שלו בסגל, מאיר ענה: "הכי טוב זה אני, למרות שדניאל סונדגרן נכנס ויש יריבות. אנחנו משחקים הרבה עם שון. החבר הכי טוב בקבוצה? יש לי קשרים מיוחדים עם כל השחקנים, אני שש שנים פה, לא חושב שיש מישהו ספציפי ואני חושב שכולם בקשר טוב. אני ורמי לומדים ביחד לתואר וחזיזה הוא הפרטנר שלי לנסיעות, אבל כולם חברים ממש טובים שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

המגן גם חשף מי השחקן שלוקח לו הכי הרבה זמן להתקלח, ומי הכי רועש בחדר ההלבשה: "השחקן הכי רועש בחדר ההלבשה זה מאוויס צ'יבוטה. אם הוא היה מקבל שקל על כל מילה שהוא אומר, יענקל'ה היה בחובות. מבחינת המקלחות זה חזיזה, אני נוסע איתו ותמיד מחכה לו בסוף, הוא אוהב לדבר הרבה במקלחת".

על הפציעה שעבר והשיקום ממנה: "הפציעה הייתה רגע מנטלי לא פשוט, במיוחד שזו פעם שנייה וזה היה סוג של כאפה. המשפחה ואשתי בעיקר תמכו בי, עשיתי ניתוח בשיקגו ואני שמח שצלחתי תקופה כל כך לא פשוטה".

כשנשאל מהי העמדה האמיתית שלו, השיב: "התחלתי בנוער כשחקן כנף, עברתי למגן ימני ואז מגן שמאלי. בואו נראה מה התפקיד הבא שברק ייתן לי (צוחק)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully