וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "מבין את השחיקה, אבל אנחנו קרובים לעשות את הבלתי ייאמן"

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 6:35

המאמן התייחס למשחק עם הפועל חיפה ואמר לשחקניו: "נתתם להם המון שטחים, ככה לא מחזיקים כדור ויוצאים להתקפות". על המפגש עם מכבי חיפה בשבת אמרו במועדון: "הקבוצה הכי טובה בארץ עם שוברי שיוויון בכל עמדה, בטדי הפכו ל-1:4 בקלות"

תקציר ה-0:0 של הפועל חיפה מול בית"ר ירושלים/ספורט1

בית"ר ירושלים תפגוש במוצאי שבת (20:00) את מכבי חיפה בסמי עופר, כאשר במועדון זקוקים לכל נקודה אפשרית במאבק על מקום בפלייאוף העליון בתום העונה הסדירה. נכון לאתמול (רביעי) כל הסגל צפוי לעמוד לרשותו של יוסי אבוקסיס, כאשר כל 3,000 הכרטיסים שהוקצאו לאוהדי הקבוצה אזלו.

הצוות המקצועי ערך אתמול אסיפת וידאו על המשחק נגד הפועל חיפה (0:0). אבוקסיס העיר לשחקנים: "אתם רואים כמה שטחים היו להם לשחק בהם, זה לא משהו שאנחנו אמורים לתת ליריב, זה גם מנע מאיתנו לחלץ כדורים, לשלוט ולצאת להתקפות. הם קיבלו הרבה חופש ולא הייתם אגרסיביים".

המאמן הוסיף: "אפשר להבין את השחיקה של חלק והעומס, עברנו לא מעט העונה עם סגל קצר יחסית, אבל צריך לתת הכל בשלושת המשחקים שנשארו ולעשות את הבלתי ייאמן בעונה הזאת, לעלות לפלייאוף העליון, שזה יהיה הישג אדיר עבור כולנו, משהו בלתי נתפס עם איך שהתחלנו את העונה". במועדון חשים כי בימים האחרונים ישנו שינוי בגישה של פרד פריידיי וייתכן כי הוא יחזור לקבל דקות כבר במשחק הקרוב.

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. אריאל שלום
מנסה להחדיר מוטיבציה. אבוקסיס/אריאל שלום

בבית"ר לא מתרגשים מהתקופה הרעה של מכבי חיפה והמשבר שעוברת, וציינו את המשחק הקודם בין הקבוצות כשאמרו: "גם אז הם באו עייפים לטדי, הובלנו 0:1 והם הפכו ל-1:4 בקלות, יש להם שוברי שיוויון בכל עמדה, הקבוצה הכי טובה בארץ וככה אנחנו מתייחסים אליהם, לא למשבר שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully