וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי פשוט נהייתי קצת עייף: בית"ר ירושלים זקוקה להתרעננות

21.2.2023 / 16:00

ניקולאסקו שבר שיא דקות אישי, שועה רץ יותר מאי פעם ואספרייה כבר בן 34. חלק מהשחקנים של בית"ר ירושלים מגיעים לסוף העונה הסדירה כשהם מותשים ויוסי אבוקסיס מנסה למצוא פתרונות

תקציר ה-0:0 של הפועל חיפה מול בית"ר ירושלים/ספורט1

כשמדברים על כך שלא מעט שחקנים בבית"ר ירושלים "סחוטים" והיא משלמת מחיר על הסגל הקצר, בעיקר בקישור ובהתקפה, אפשר לראות את זה בנתונים של השחקנים ביחס לשנים עברו.

טרזייה תומא, הקשר מחוף השנהב, הגיע לבית"ר לאחר השנתיים הראשונות שלו כמקצוען בלוזאן השוויצרית. בעונתו הראשונה שם מיעט לשחק ואילו בעונה השניה צבר 1,342 דקות ועבר כמה פציעות. בבית"ר תומא עומד כבר על מעל 1,500 דקות משחק העונה ואפשר לראות את זה עליו גם בדרך בה הוא מוריד הילוך באימונים.

יון ניקולאסקו, עד עתה לא שיחק באף עונה בקריירה מעבר ל-1,380 דקות, אבל בבית"ר יש לו כבר מעל 1,500 דקות והוא רץ מעל קילומטר יותר למשחק ביחס לעונות קודמות. ולפניו הוא 12 משחקים.

עם ירדן שועה הסיפור דומה. העונה הוא עומד על 1,700 דקות, אבל הוא רץ הרבה יותר משנים עברו, בממוצע 1.5-2 ק"מ לכל משחק - ואפשר במחזורים האחרונים לראות זאת גם עליו. קבוצות נצמדות אליו יותר, הוא מתקשה למצוא פתרונות, קשה לו יותר עם התנועה והוא מתוסכל.

דנילו אספרייה כבר בן 34 ושיחק העונה קרוב ל-2,000 דקות, יותר ממה ששיחק בהפועל באר שבע לאורך כל העונה שעברה. גם אצל הקולומביאני זה מורגש היטב והוא מדבר על כך. פחות ספרינטים ופחות קילומטרז' מאפיינים את המשחקים האחרונים שלו.

אבישי כהן (מימין), ירדן שועה, אוראל דגני שחקני בית"ר ירושלים בחימום. מאור אלקסלסי
משקיע יותר מאי פעם, ומתחיל להרגיש את העומס. שועה/מאור אלקסלסי

כשמוסיפים שחקנים כמו סרגיי בורודין וגריגורי מורוזוב שהגיעו לאחר תקופה ללא פעילות ונכנסו ישר להרכב ללא הכנה, אפשר להבין את הבעיות ואת כאב הראש של יוסי אבוקסיס לקראת המשחקים המכריעים על מקום בפלייאוף העליון.

בבית"ר מנסים לאושש את השחקנים ולהוריד עומס. עם חלק מהצעירים משוחחים על תזונה וחיים ספורטיביים שמכריעים מאוד בתקופות כאלה, ומקווים לראות קבוצה רעננה יותר כבר בשבת נגד מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully