וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמארה סירב ללחוץ את ידו של בן בסט אחרי החילוף וייתכן שייענש

20.2.2023 / 11:24

שיחה תיערך עם החלוץ הליברי בעקבות התנהגותו ב-0:0 נגד בית"ר ירושלים, גם ארווידאס נוביקובאס עורר את כעסו של רוני לוי כאשר "עשה פרצופים". בהפועל חיפה מתוסכלים מהתיקו: "עשינו הכל, חסר מחץ"

תקציר ה-0:0 של הפועל חיפה מול בית"ר ירושלים/ספורט1

אכזבה גדולה בהפועל חיפה אחרי ה-0:0 אמש (ראשון) מול בית"ר ירושלים. בחיפה היו מרוצים מאוד מהיכולת אך מאוכזבים מהתוצאה, שתקשה מאוד על הקבוצה להתברג בפלייאוף העליון. בחיפה מתוסכלים מחוסר המחץ בהתקפה ומשוכנעים שעם יותר חדות, הקבוצה הייתה מבטיחה כבר את המקום בפלייאוף העליון. "עשינו הכל נכון, אבל בלי מחץ", אמר שחקן בקבוצה, "התוכנית עבדה בדיוק כמו שרצינו - חוץ מהלכניס כדור לרשת".

בקבוצה החמיאו לקונסטנטינוס סוטיריו וחאתם עבד אלחמיד שהציגו משחק הגנה משובח מול ההתקפה המוכשרת של בית"ר ירושלים. סוטיריו ממשיך במגמת השיפור ובחיפה מרוצים מאוד מהשילוב בינו לבין אלחמיד. גם גיא מזרחי ודור מלול זכו למחמאות גדולות ונראה שהקפטן ימשיך לקבל קרדיט דווקא כקשר אמצע ולא כמגן ימני, העמדה בה שיחק כל הקריירה שלו.

לעומת זאת, שניים מהשחקנים הזרים של רוני לוי בהחלט הכעיסו את אנשי המועדון. החלוץ מוחמד קמארה סירב ללחוץ את ידו של עוזר המאמן עדן בן בסט אחרי שפינה את מקומו מכר הדשא במחצית השנייה. בן בסט הושיט את ידו לעבר הליברי, אך הוא בתגובה הזיז את ידו של שחקן העבר. בהפועל חיפה ישוחחו איתו וייתכן אף שתתקבל החלטה להענישו.

חנן ממן, קשר הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
כאבים מדאיגים. חנן ממן/מאור אלקסלסי

גם ארווידאס נוביקובאס הליטאי הצליח להכעיס את רוני לוי. הקשר זעם על כך ששוב לא נכלל בהרכב וכאשר לוי הקים אותו להתחמם, התחושה בצוות המקצועי הייתה שנוביקובאס "עושה פרצופים" ולא מתחמם כמו שצריך. אחרי שאנשים בצוות הסבו את תשומת ליבו של רוני לוי לחימום של נוביקובאס, המאמן מיד הודיע לקשר הליטאי שיישב על הספסל גם במשחק הבא. בחיפה ישוחחו עם הקשר ויבהירו לו שהוא חייב לשנות את הגישה.

בקבוצה גם עשויים להזדקק לשניהם אחרי שחנן ממן הודיע על כאבים בלתי מוסברים בעקב, שהגבילו אותו לאורך דקות ארוכות במהלך המשחק. ממן יעבור בדיקות ולאחר מכן יתברר האם הוא כשיר למשחק הקריטי מול הפועל ירושלים.

למרות כל זאת, בחיפה עדיין משדרים אופטימיות. "המטרה שלנו היא עדיין הפלייאוף העליון", אמר השוער אוהד לויטה, "לי הסבירו שיש עוד 9 נקודות בקופה. למרות מה שכולם אומרים, הכל תלוי בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully