וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד שכר זעם לאחר שהוחלף, בקרית שמונה יערכו לו שיחת הבהרה

19.2.2023 / 9:05

החלוץ כעס כשיצא מול הפועל תל אביב, בקבוצה לא יעברו על כך בשתיקה. במועדון מבינים: "בלי לשמור על הבית, לא נצליח להישאר בליגה"

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

דאגה גדולה בעירוני קרית שמונה אחרי עוד הפסד, הפעם 1:0 להפועל תל אביב. במועדון קיוו שאפקט החלפת המאמן יביא תוצאות מיידיות, אבל השחקנים של סלובודן דראפיץ' המשיכו במאזן הביתי העגום. "המגרש פה ידוע בתור מבצר, אבל העונה אנחנו לא מצליחים כמעט בכלל לצבור פה נקודות. ככה אי אפשר להישאר ליגה. אנחנו חייבים לפחות להחזיר לעצמנו את יתרון הביתיות כדי לא לרדת", אמר גורם במועדון.

דראפיץ' הגיע רק באמצע השבוע וכמובן שייקח לו זמן לחבר את הקבוצה, אבל במועדון יודעים שבמצב הנוכחי הם ככל הנראה בדרך למאבק משולש עם בני ריינה וסקציה נס ציונה, כשרק קבוצה אחת מבין השלוש תישאר בליגה.

"סכנין, חדרה והפועל תל אביב ברחו", הודה שחקן בקבוצה, "זה נראה שיהיה מאבק משולש, אנחנו פשוט חייבים להרים את הרמה שלנו, אין לנו מה להתעסק בקבוצות אחרות".

מאמן עירוני קרית שמונה, סלובודן דראפיץ'. מאור אלקסלסי
זקוק לזמן. דראפיץ'/מאור אלקסלסי

מי שהיה כעוס מאוד על כך שהוחלף אתמול הוא מוחמד שכר, שהביע גם את מורת רוחו על הספסל. שכר הוא השחקן היחיד ככל הנראה ביחד עם איתמר שבירו שנמצא בעונה חיובית, אך בקבוצה מתכוונים להבהיר לו שלא יהיו מוכנים לקבל התנהגות כזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully