וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף עליון? זיו אריה גאה ש"לא היינו בתחתית אפילו יום אחד"

19.2.2023 / 8:16

הפועל ירושלים קטעה בצורת ניצחונות והכרטיס מתקרב: "ניצחון אחד כנראה יספיק". המאמן ביקר את התקשורת: "רק התוצאות מעניינות אתכם"

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:1 על סקציה נס ציונה/ספורט1

המון לחץ השתחרר בהפועל ירושלים לאחר הניצחון 0:1 אתמול (שבת) על נס ציונה. אחרי 9 משחקים ללא ניצחון בסיבוב השני, עם קושי ממשי בהבקעת שערים ותחושה שאוטוטו הפלייאוף העליון בורח, בקבוצה ידעו שרק ניצחון יחזיר אותם למסלול. ואכן, הניצחון אתמול מעמיד את הקבוצה בעמדת זינוק טובה מאוד לסיים את העונה בשישייה הראשונה. "יש שלושה משחקים, ניצחון אחד כנראה יספיק לנו כדי לעמוד במטרה. אבל כל המשחקים קשים", אמרו במועדון.

זיו אריה לא אהב את שאלות התקשורת בסיום בנוגע לכך שהקבוצה עדיין לא הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון. "אתכם מעניין רק התוצאות בדיעבד, אבל בהרבה משחקים שיחקנו טוב. גם היום היה קשה, כל תוצאה פרט לניצחון הייתה אוי ואבוי. שיחקנו טוב, הגענו להרבה מאוד מצבים, שום דבר לא מקרי", אמר המאמן, והמשיך: "אני גאה בשחקנים האלה. אם נעשה פלייאוף, זה יהיה נהדר. ואם לא, נמשיך הלאה. המטרה העיקרית והיחידה שלנו הייתה לא להיות אפילו יום אחד בתחתית. ולא היינו קרובים יום אחד, לא ביכולת ולא בנקודות. ברור שעכשיו כשאנחנו קרובים, אנחנו רוצים את הפלייאוף העליון, אבל זה מאבק והרבה קבוצות רוצות את זה. זה בידיים שלנו לשמחתנו, ונעשה הכל כדי להשלים את זה".

שחקני הפועל ירושלים חוגגים עם הקהל. דני מרון
סוף סוף. שחקני הפועל ירושלים חוגגת/דני מרון

המאמן הוסיף: "הלך קשה בתקופה הזאת. פעולות שהיו הולכות ומסתיימות בשערים בסיבוב הראשון, פחות עבדו. בסיבוב הראשון היינו מובילים כבר בדקה 20 ויכולים לרקוד על המגרש. זה ההבדל. גם במשחק נגד באר שבע היה אותו דבר, אבל תמיד היינו שם ביכולת".

הקשר אווקה אשטה אמר: "היינו צריכים לנצח כדי להחזיר את החיוך. היינו מפוקסים כל השבוע במשחק הזה, ידענו היטב מה המשמעות שלו. לפעמים כשרוצים כל כך, הדברים לא קורים, אז ממשיכים לעבוד קשה עד שזה קורה".

על העזיבה של גוני נאור אמר אשטה: "גוני שחקן מצוין, אנחנו שונים במשחק שלנו, אני שמח שניתנה לי הזדמנות לעלות לבמה ולהוכיח את עצמי. אני עובד קשה בשביל הרגעים האלה, ושמח ומודה על כל רגע שאני על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully