וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רצינו ניצחון בכל מחיר": הפועל תל אביב חזרה לקבל תפוקה מהזרים

19.2.2023 / 7:05

זובאס הוא ההיפך המוחלט ממרינוביץ', אוז'בולט שוב כובש שער חשוב. הניצחון הדחוק בקרית שמונה הבליט את הזרים, ו"הוריד לחץ"

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

"אם היינו מפסידים את המשחק הזה, יש מצב שהיינו מאבדים ביטחון ואולי לא יוצאים מזה". כך אמרו בהפועל תל אביב אתמול (שבת) לאחר ה-0:1 בקרית שמונה, הניצחון הראשון של הקבוצה לאחר 10 משחקי ליגה והראשון בעידן חיים סילבס, במשחק הכי פחות טוב בתקופתו.

לאף אחד לא הייתה ציפיה לכדורגל גדול, אבל חיים סילבס אמר לשחקנים באסיפה לפני המשחק כי " אנחנו משחקים טוב כבר תקופה, היום מביאים את זה לידי ביטוי גם עם ניצחון". הדברים השתבשו לסילבס במהלך ההכנות השבוע - דור אלו לא היה כשיר, גודפריד רומראטו מוצהב, דן איינבינדר חלה וושלומי אזולאי נפצע ולא התלבש, כך שהמאמן ביצע התאמות אך ורק כדי לעשות את מה שצריך כדי לחזור עם 3 נקודות.

שחקן הפועל תל אביב אלן אוז'בולט. מאור אלקסלסי
הזרים שוב תורמים. אוז'בולט חוגג/מאור אלקסלסי

אבל הכלי הכי חשוב בעידן חיים סילבס הוא כנראה אמיליוס זובאס. השוער מביא שקט ויציבות, ומשדר המון הביטחון, בדיוק ההיפך מסטפן מרינוביץ', ששחקנים לא סמכו עליו. כשמוסיפים לכך את השערים המכריעים של אלן אוז'בולט העונה, אפשר לראות שהפועל תל אביב מקבלת סוף סוף תפוקה ראויה מהזרים שלה.

במחצית השניה האדומים הלכו אחורה ושחקנים הודו: "ויתרנו על הנעת כדור. כבר היו לנו משחקים השנה שהמשכנו לשלוט וקבוצות השוו נגדנו בהתקפת מעבר. רצינו ניצחון בכל מחיר, כי המשמעות של המשחק הזה ברורה. הניצחון הזה מוריד הרבה לחץ, אבל אנחנו עדיין מסובכים בתחתית".

חדשות מעודדות נוספות מבחינת האדומים מגיעות מכיוון הפצועים. אנטואן קונטה חזר אתמול לסגל, והישאם לאיוס יחזור לאימונים מלאים השבוע בתקוה שיוכל לחזור להיכלל בסגל במשחק הבא מול אשדוד. האדומים התלהבו ממספר האוהדים שהגיעו אתמול לקרית שמונה. "במצב כל כך רע, בלי ניצחון בסיבוב השני וכשכולם עם הראש למטה, הקהל בא וניצח את המשחק הזה. זה היה ההבדל הגדול בין הקבוצות אתמול", טענו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully