וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבעו העולות לגמרי גביע המדינה בכדורמים

18.2.2023 / 23:27

אס"א תל אביב העפילה לגמר בגברים ובנשים, קרית טבעון הצטרפה לגמר הגברים והפועל יקנעם לגמר הנשים

חצי גמר גביע המדינה בכדורמים. פטריסיה בן עזרא, איגוד הכדורמים,
סוער בבריכה/פטריסיה בן עזרא, איגוד הכדורמים

משחקי חצי גמר גביע המדינה לגברים ולנשים בכדורמים נערכו הערב (שבת) בבריכה הלאומית שבמכון וינגייט. אס"א תל אביב העפילה לגמר בגברים ובנשים, קרית טבעון הצטרפה לגמר הגברים והפועל יקנעם לגמר הנשים.

המשחק הראשון של הערב הפגיש בין קבוצות הגברים של אס"א תל אביב והפועל בית יצחק. רועי פרידלנדר העלה את בית יצחק ראשונה על הלוח, כאשר טל פוטין ואור שליין החזירו בשערים בצד השני והפכו את התוצאה. גיא פוקסמן קבע שוויון, לאחריו יריב זוננשטרן העלה את אס"א בחזרה ליתרון וקבע את תוצאת הרבע הראשון, 2-3 לתל אביבים. ברבע השני הגדילה אס"א את היתרון עם שערים של אור שליין, עילי בן גל, ים קבקוב, יריב זוננשטרן ועידו גולדשמידט ובמחצית 2-8. פנדלים מדויקים של אור שליין ושל עידו גולדשמידט הגדילו עוד את היתרון בפתיחת הרבע השלישי. עילי בן גל כבש שני שערים נוספים, ובצד השני שערים של עומר מרקוביץ' ושל אדי אוסצ'יב הורידו את הקבוצות בסיום הרבע כאשר לוח התוצאות מראה 4-12. צמד שערים של עילי בן גל ברבע האחרון בתוספת לאחד של מתן פרידנברג הגדילו את היתרון לאחד עשר שערים, כאשר שער בצד השני של אורי גורן קבע את תוצאת המשחק, 5-15 לאס"א תל אביב שמעפילה כאמור לגמר.

עילי בן גל שכבש חמישה שערים אמר בסיום: "נתנו משחק טוב, הצלחנו להביא את עצמינו לידי ביטוי בהגנה ובהתקפה. אני שמח שהצלחתי לתרום את חלקי לקבוצה. יש לנו שבוע של הכנה אחרונה לגמר, נגיע מוכנים ונבוא לנצח".

הפועל קרית טבעון והפועל פלרם זבולון נפגשו בחצי הגמר השני כדי לקבוע מי תעלה למשחק הגמר מול אס"א. ראשונה לעלות על הלוח הייתה טבעון עם שער של הסרבי אלכסנדר צ'ביץ'. שתי שניות לסיום הרבע הראשון השווה אסף רודוי ובסיומו 1-1. הרבע השני לא הניב שערים ובמחצית עדיין שוויון מינימלי בין שתי הקבוצות. ברבע השלישי צ'ביץ' העלה את טבעון ליתרון עם שערו השני במשחק ולאחר מכן דושאן פנג'וטוביץ', גם כן מסרביה, קבע שוויון. צ'ביץ' החזיר מהר עם שער בצד השני וטבעון שוב ביתרון. שתי דקות לסיום הרבע כבש קאי הלוי שער נוסף עבור הקריה ובסיומו 2-4. בפתיחת הרבע המכריע פנג'וטוביץ' צימק עבור זבולון, כאשר לאחר מכן שני פנדלים מוצלחים של יואב רנדלר ושל סרדג'ן אקסטנייביץ' הגדילו בחזרה את היתרון לטבעון. יובל קלרפלד ודושאן טאלאיה צימקו את התוצאה, וזריקה של דור קוטר 20 שניות לסיום כמעט קבעה שוויון אך פגשה רק את המשקוף. בסיום טבעון מנצחת 5-6 דרמטי ומעפילה לגמר.

אלכסנדר צ'ביץ' סיכם את ההתמודדות: "המשחק היה קשה. אני רוצה להודות לשאר השחקנים ולכל צוות האימון, שיחקנו בדיוק לפי הטקטיקה שהתאמנו עליה. דחפתי את עצמי לקצה כמו כל שאר השחקנים. אנחנו בגמר וננסה לנצח ולזכות בגביע".

חצי גמר גביע המדינה בכדורמים. פטריסיה בן עזרא, איגוד הכדורמים,
אס"א גם בנשים/פטריסיה בן עזרא, איגוד הכדורמים

חצי הגמר הראשון לנשים הפגיש בין הדאבליסטית הפועל יקנעם לבין הקבוצה הצפונית ביותר בארץ, הפועל עמק הירדן. כרמל רחום עם השער הראשון בהתמודדות ושונית סטרוגו עם צמד קבעו את תוצאת הרבע הראשון, 0-3 ליקנעם. הרבע השני נפתח עם שער נוסף של סטרוגו, ולאחריו מאיה גאלוט צימקה את התוצאה. שער רביעי של סטרוגו בהתקפה הבאה החזיר את טבעון ליתרון ארבעה שערים. יהב פרקש וכרמל ארביב הגדילו עוד את היתרון, כאשר בתווך הצליחה מורן לינדהאוט לצמק, 2-7 ליקנעם במחצית. ארביב, הוכברג ורחום כבשו ברבע השלישי ובסיומו 2-10 למחזיקת הגביע מהעונה שעברה. ברבע האחרון שערים של לינדהאוט (צמד) וסול סהר לעמק הירדן אל מול שערים של פרקש, ארביב (צמד) וסטרוגו (צמד) ליקנעם, קבעו את תוצאת המשחק, 5-15.

שונית סטרוגו אמרה בסיום: "זה היה משחק לא הכי טוב שלנו אבל צריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה. עבדנו מאוד קשה בשביל זה והתכוננו. אני שמחה שהצלחנו אפילו לשתף את השחקניות הכי צעירות שלנו, עכשיו הפנים קדימה לגמר. כל הכבוד לעמק הירדן שנתנו משחק מצוין".

המשחק האחרון של היום הפגיש בין קבוצות הנשים של אס"א תל אביב ושל הפועל קרית טבעון. דינה נמקשטנסקי העלתה את טבעון ראשונה על הלוח ולאחר מכן שערים של שחר רוקח, לוטם תורג'מן ומאיה ליכטנשטיין הפכו את התוצאה. אופיר סלע צימקה, אך שני שערים נוספים של רוקח ושל תורג'מן קבעו את תוצאת הרבע הראשון, 2-5 לאס"א. עם פתיחת המחצית השנייה כבשה סלע את שערה השני במשחק וצימקה עבור טבעון. בהמשך שחר רוקח, שירי ויסמן, מאיה קציר ולוטם תורג'מן הגדילו את היתרון לאס"א. מאיה ושדי ודינה נמקשטנסקי צימקו לפני המחצית וקבעו את תוצאתה, 5-9. שער רביעי של רוקח בפתיחת הרבע השלישי, ובנוסף שערים של רוני גזית ועלמא יעקבי הגדילו את ההפרש לשבעה שערים. מאיה ושדי עם צמד צימקה ובסיום הרבע השלישי 7-12 לקבוצה מהמרכז. שני שערים נוספים ברבע המכריע של ושדי אל מול שערים של יעקבי (צמד), תורג'מן וקציר, קבעו את תוצאת ההתמודדות, 9-16 לאס"א שמעפילה כאמור לגמר מול יקנעם.

שחר רוקח סיכמה: "אני מאוד שמחה מאיך שנגמר המשחק היום. נתנו הכל ובאנו מפוקסות מאוד. היה משחק לא פשוט אבל הראינו מה אנחנו שוות. אנחנו מגיעות מוכנות לגמר מול יקנעם ובאות לתת הכל".

משחקי הגמר יערכו בשבת הבאה במכון וינגייט - גמר הנשים יחל בשעה 18:30 וגמר הגברים בשעה 20:15. במהלך אירוע הגמרים תתקיים התרמה של ביגוד חם עבור נערי ונערות בית השנטי. הכניסה למשחקים חופשית.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully