וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: הפועל תל אביב תנגיש משחקים לאוהדים עם מוגבלויות חושיות

16.2.2023 / 17:40

האדומים יוסיפו תיאור קולי בזמן אמת באמצעות אפליקצייה מיוחדת שתעביר לקהל כבדי ראייה ועיוורים את משחקי הכדורגל

הפועל תל אביב - הפועל חדרה/ספורט1

שחקני הפועל תל אביב, הצוות המקצועי והנהלת המועדון הגיעו למרכז 'נא לגעת' בכדי להכיר את עולמם של לקויי הראייה והשמיעה. מרכז התרבות והיצירה שמכניס את הקהל הרחב לעולמם של אנשים עם מוגבלויות ראייה ושמיעה אירח את אנשי המועדון, אשר פגשו את צוות המקום, אנשים עם מוגבלויות ראייה ושמיעה - וחוו היכרות עם עולמם באמצעות התנסות בשפת הסימנים וביצירה בכיסוי עיניים. בסיום, סגל הקבוצה נכנס לטעימות בחלל BLACKOUT, המסעדה של 'נא לגעת' שמתנהלת בחושך מוחלט.

הביקור מהווה הקדמה לאירוע מיוחד שייערך לפני משחק הבית של הקבוצה נגד מ.ס. אשדוד בשבת הבאה (25.2) בבלומפילד. במסגרת זו ייערך טקס חגיגי שבו יושק ויחל לפעול מערך הנגשת משחקי הבית של הקבוצה, עבור אוהדים עם מוגבלויות חושיות.

המשחקים יונגשו לקהל כבדי ראייה ועיוורים עם תיאור קולי בזמן אמת באמצעות אפליקציית 'Bettear'.

שחקני הפועל תל אביב. מועדון כדורגל הפועל תל אביב, אתר רשמי
שחקני הפועל תל אביב בהדרכה/אתר רשמי, מועדון כדורגל הפועל תל אביב

מנכ"ל המועדון, לירן מוכתר: "אנו שמחים לפרוץ דרך ונרגשים להתחיל את פרויקט ההנגשה של משחקי הקבוצה עבור בעלי מוגבלות חושית כבר במשחק הבית הקרוב מול מ.ס אשדוד. הביקור במרכז 'נא לגעת' היה עוצמתי ומסקרן - וכולנו חווינו חוויה מדהימה. כמועדון מוביל וערכי, טבעי שהפועל תל אביב יהיה מביא הבשורה בנושא - לראשונה בישראל. נמשיך לרתום את המשאבים שלנו למען הגברת המודעות לבעלי המוגבלויות באשר הם - ולמען חברה טובה ומכילה יותר".

מנכ"ל מרכז נא לגעת, אורן יצחקי: "אנו שמחים שהפועל ת"א, כמי שמזוהים עם האמירה החברתית 'הרבה יותר מכדורגל', נענו להזמנתנו להגיע לנא לגעת כדי ללמוד ולחוות מהעשיה השוויונית והייחודית שלנו, שמזמינה את הקהל להיכנס לעולמם של אנשים עם מוגבלויות ראייה ושמיעה. יותר מכך, אנו מברכים על תחילתו של פרויקט ייחודי, שינגיש את משחקי הקבוצה לאנשים עם מוגבלות חושית וזאת כדי לחוות ספורט באופן שוויוני לכולם. נתראה ב'משחק הגומלין' בבלומפילד ב-25.2, שממנו תצא בשורה חשובה לאוהדים עם מוגבלויות ראייה ושמיעה".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
שחקני הפועל תל אביב. מועדון כדורגל הפועל תל אביב, אתר רשמי
יוזמה חשובה של האדומים/אתר רשמי, מועדון כדורגל הפועל תל אביב

רכז ההנגשה של מרכז 'נא לגעת', מוחמד 'מוחי' שקור: "תודה להפועל ת"א שנתנו ל-'נא לגעת' את ההזדמנות להיות חלק מהנגשת ענף הספורט, שלא היתה קיימת עד כה באופן רציף. אנחנו מקווים ששיתוף הפעולה יוביל אותנו מבחינת המודעות הציבורית בקרב עולם הספורט ובכלל, ליותר חשיבות ורגישות להנגשה - שתהפוך לכלי חברתי ממנו כולנו נהנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully