וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושש משאננות? בכר: "אשדוד אחת הקבוצות הטובות בליגה"

16.2.2023 / 10:45

מכבי חיפה ערכה מסע"ת לקראת שבת ((19:30, ספורט2), המאמן פרגן ליריבה: "שווה מקום 4". על קבוצתו: "זו עדיין לא היכולת הרגילה שלנו"

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

מכבי חיפה תגיע למחזור ה-23 בליגת העל עם יתרון של 4 נקודות בפסגת הטבלה. הירוקים, שחזרו לנצח בשבת האחרונה אחרי שלושה מחזורים שלא עשו זאת, יודעים שניצחון חוץ על מ.ס. אשדוד בשבת (19:30, ספורט2) עשוי להגדיל את הפער לפחות מאחת משתי המתחרות שלהם על האליפות, שכן ביום שני תארח מכבי תל אביב את הפועל באר שבע. היום ערך המאמן ברק בכר את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק הקרוב.

שחקני מכבי חיפה מודים לקהל. מאור אלקסלסי
ניצחון על אשדוד יגדיל את הפער ממתחרה אחת לפחות. שחקני מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

ברק בכר התייחס למשחק באשדוד ואמר: "אין ספק שאשדוד אחת הקבוצות הכי טובות בליגה. המיקום שלה בטבלה לא תואם את היכולת שלה, אלא המקום הרביעי או החמישי. זו קבוצה טובה, מגרש קשה. ניצחנו את קרית שמונה אבל זו עדיין לא היכולת שלנו ואנחנו צריכים להשתפר בהרבה דברים".

על המגרש באשדוד: "לא זוכר משחק שהיה קל שם. אפילו שניצחנו שם 0:3 בעונת האליפות זה היה משחק קשה. גם את הניצחונות אנחנו זוכרים שהיה קשה. זו קבוצה ביתית טובה למרות שיהיה לנו הרבה קהל שייתן לנו אווירה ביתית".

על הפער המחודש בפסגה: "המטרה שלנו זה לא להרגיש נוח עכשיו כי אם נרגיש נוח אז לא יהיה בסדר. צריכים להעלות את הרמה שלנו בכל הפרמטרים. גם מבחינת משחק ההתקפה שלנו. הקבוצה הזו צריכה לייצר הרבה יותר מצבים".

על הארכת החוזים של שרי ואצילי: "ברגע שאנחנו חושבים שאנחנו צריכים לשדרג שחקנים אז אנחנו עושים את זה. סומך על מי שנמצא שם. יש גם דברים שאתם לא יודעים. אנחנו רוצים שכמה שיותר שחקנים יהיו מרוצים פה. כמה שזה נשמע קלישאתי, צריך להמשיך את הדרך של המועדון הזה".

על סאן מנחם הפצוע: "יצא ששני המגינים השמאליים שלנו לא יכולים לשחק. לגבי סאן יש גם עניינים אישיים. הכול ייצא בצורה מסודרת ואני מקווה שיהיה בסדר".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"הדברים של ברק חלחלו בנו"/מאור אלקסלסי

מוחמד אבו פאני: "יש לנו מטרה אחת שהיא לעזור לקבוצה. כולנו פה בשביל מטרה אחת. יש אנשים שמאמינים בנו וסומכים בנו ואנחנו רוצים להחזיר להם".

על היכולת הלא טובה בתקופה האחרונה: "הדברים של ברק בכר חלחלו בנו. כמובן שלא היינו ביכולת הכי טובה שלנו. רוצים לחזור להציג את היכולת שהצגנו ברצף של 11 הניצחונות".

"מי הקבוצה הכי טובה? אנחנו לא מסתכלים על קבוצות אחרות. אנחנו מציגים יכולת הכי טובה מתחילת העונה. יש לנו מטרה והיא לקחת אליפות ואנחנו על זה בסוף הדרך".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully