וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות העימות עם העיתונאי: ניר ברקוביץ' יעמוד לדין משמעתי

עודכן לאחרונה: 15.2.2023 / 11:21

מאמנה המפוטר של קרית שמונה הואשם ב"התנהגות בלתי הולמת" אחרי שקילל את העיתונאי איציק אהרונוביץ' אחרי המשחק נגד מכבי חיפה

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

ההפסד 2:0 מול מכבי חיפה היה די צפוי מבחינת עירוני קרית שמונה. אלא שאחרי המשחק ניר ברקוביץ' יצא מכליו במסיבת העיתונאים כשהתעמת עם העיתונאי איציק אהרונוביץ' וגם קילל אותו. היום (רביעי) תובע ההתאחדות ניר רשף החליט להעמיד את ברקוביץ' לדין בעקבות סעיף של "התנהגות בלתי הולמת".

ברקוביץ' עשוי לחטוף השעיה מכמה משחקים, אך כזכור הוא פוטר אחרי ההפסד למכבי חיפה וכרגע לא מאמן אף קבוצה. בכתב האישום של ניר רשף נכתב כי: "מסיבות עיתונאים שלאחר משחקי הכדורגל, ככלל, הן חלק בלתי נפרד מהמשחק עצמו אשר חלה חובה על בעלי התפקידים השונים בקבוצה להשתתף באירוע תקשורתי זה. במעשיו המפורטים לעיל, התבטא הנאשם באופן חריג חמור ובלתי הולם כלפי עיתונאי באירוע המהווה חלק בלתי נפרד של משחק הליגה".

ניר ברקוביץ' מאמן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
גם הפסיד, גם פוטר וגם יעמוד לדין. ניר ברקוביץ'/מאור אלקסלסי

כזכור, במסיבת העיתונאים שאחרי ההפסד המאמן היה עצבני ואף אמר לאיציק אהרונוביץ: "אני לא עצבני על המסע"ת, אני עצבני על זה עם הכובע".

"סע סע מפה אתה, סע יאפס. גם על ברק בכר אתה מלכלך. ברק בכר עשה תיקו ואתה מלכלך עליו, תתבייש לך. מה אתה קשור לכדורגל?", המשיך ואמר המאמן המפוטר לעברו של הפרשן, שהשיב: "תתבייש לך, חתיכת אפס שכמוך. אל תתקרב לפה יותר, לך הביתה. אני יכול להיות אבא שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully