וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בערב הגמר: יותר מ-20 קבוצות נוער וילדים של מכבי תל אביב והפועל ירושלים ישחקו

15.2.2023 / 11:00

בזמן ששני המועדונים ייאבקו על גביע המדינה, דווקא שחקני העתיד לא יוכלו לצפות באירוע - מכיוון שהם עצמם יופיעו בליגות הצעירות. איגוד הכדורסל בעקבות פניית וואלה! ספורט: "קבוצה שתבקש דחייה, תיענה בחיוב"

מחר (חמישי), בערב שבו הפועל ירושלים ומכבי תל אביב ייפגשו בגמר גביע המדינה, דווקא ילדי ונערי המחלקות של שני המועדונים הללו יתקשו לצפות בהתמודדות; גם אם יוכלו לצפות, הם בוודאי לא יגיעו לארנה כדי לחזות מהיציע בקרב על התואר.

לא פחות מ-23 משחקים בהשתתפות הקבוצות הצעירות של ירושלים ומכבי צפויים להתקיים בערבו של הגמר, ואפילו יהיה מפגש ישיר אחד בין האדומים לצהובים בשעה 17:30 בליגה הלאומית לנוער. עם זאת, מדובר במקרה שונה: שתי הקבוצות לקחו סיכון וסיכמו על התאריך, מכיוון שהמועד המקורי למפגש היה ביום שני, במקביל לחצאי גמר הגביע.

בסיטואציות דומות בשנים האחרונות, איגוד הכדורסל הבהיר מראש לקבוצות כי מועדונים שיהיה להם חלק בגמר - יוכלו לדחות את משחקי קבוצות הילדים והנוער המיועדים לאותו יום. השנה לא יצאה הנחיה דומה, וכמה משחקים נותרו במועדם בגלל סירוב היריבות לשינוי.

אור קורנליוס, שחקן הפועל ירושלים לצד ג'ון דיברתולומיאו, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
אוהדים רבים ייאלצו לפספס את המשחק. קורנליוס מול דיברתולומאו/דני מרון

חלק מהורי השחקנים אף שיגר מכתבי תלונה בנושא לאיגוד. "שחקני הילדים הם את דור העתיד של הקבוצה, אוהדים אותה, מנויים למשחקיה וכמובן שמתרגשים לקראת הגמר ורוצים מאוד להיות חלק מקהל המעודדים. רובם כבר רכשו כרטיסים לגמר", כתב אחד האבות לרכז הליגות, נפתלי גושן. "הנהלת מחלקת הנוער ביקשה מהאיגוד לדחות את משחק קבוצת הילדים. נדהמנו לשמוע, שהאיגוד מסרב לדחות את משחק הילדים ולמעשה מונע מהם להגיע לגמר. אני מבקש את התערבותך המיידית לדחיית משחק הילדים".

בעקבות פניית וואלה! ספורט, האיגוד הבהיר כי "כל קבוצה שתפנה אלינו בבקשה לדחות את המשחק - תיענה בחיוב, ללא קשר ליריבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully