וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקנדל באנגליה: שחקן ראגבי צולם עירום, באקט מיני, בסמטה, עם אשת חברו

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 9:05

שערורייה חדשה מסעירה את הצהובונים: כוכב ליגת הראגבי המקומית ג'ו וסטרמן נתפס עם מכנסיים מופשלים בתנוחה מביכה. אשתו כבר הודיעה שהוא נזרק מהבית, השחקן התנצל: "אעבוד על קבלת ההחלטות שלי תחת אלכוהול"

שערורייה חדשה מסעירה את הצהובונים באנגליה: כוכב ליגת הראגבי המקומית ג'ו וסטרמן נתפס באמצע אקט מיני בסמטה. השחקן בן ה-33 התנצל לאחר שצילומים שלו עם האישה עלו ברשתות החברתיות. אשתו שבורת הלב הודיעה כבר שהיא עוזבת אותו.

השחקן של קאסלפורד טייגרס אמר שהוא "מתחרט" על האירוע, שתועד בווידאו בסוף השבוע, ימים ספורים לפני תחילת העונה החדשה, מה שגרם למועדון שלו להטיל עליו קנס. לאחר מכן הסקנדל רק גבר, כאשר התברר כי האישה בסרטון היא אשתו של אחד מחבריו של וסטרמן!

שחקן ראגבי, ג'ו וסטרמן, תועד במהלך אקט מיני בסמטה. מתוך טוויטר, צילום מסך
כל פרט בפרשה מביך יותר. וסטרמן/צילום מסך, מתוך טוויטר
שחקן נבחרת אנגליה בראגבי, ג'ו וסטרמן. Bradley Kanaris, GettyImages
שתי הופעות בנבחרת אנגליה. וסטרמן/GettyImages, Bradley Kanaris

לורן וסטרמן, שנישאה לשחקן ב-2014 ועשתה איתו שלושה ילדים, אמרה ש"לא ממש דיברתי עם בעלי. אני עם הילדים, מנסה להגן עליהם". הצילומים, שהפכו לוויראליים לאחר פרסום בטוויטר, הראו את שחקן הראגבי בסמטה, עם מכנסיים למטה, מבצע מין אוראלי באחוריה של אישה כורעת.

לאחר שיתוף הסרטון, לורן הזועמת כתבה: "אני יכולה להבהיר אשזה לא אני!!!!!! יש לנו שלושה ילדים שאחת מהן כמעט בת 15 והיא לא צריכה לראות דברים כאלה ברשת החברתית!".

על פי הדיווחים באנגליה, לורן בת ה-33 צפתה בסרטון המחריד עוד לפני שפורסם ברשת ומיד התעמתה עם בעלה. היא אמרה לחברים שהוא מתחנן לסליחה: הוא שלח לי מספר הודעות כדי לומר כמה הוא מצטער, אבל הוא יודע שאין דרך חזרה ממה שהוא עשה. אין לו את מי להאשים מלבד עצמו. אין סיכוי שנוכל לחזור אחרי משהו כל כך נורא. זה טריליון אחוז גמור. איזו דוגמה הייתי נותנת לילדים שלי - במיוחד לבנות שלי - אם הייתי נותנת לו עוד הזדמנות? אני רוצה שידעו שזה לא בסדר, שזו לא התנהגות מקובלת בזוגיות ושיש לכולנו ערך עצמי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מקאסלפורד טייגרס נמסר שהשחקן "מתחרט מאוד על מעשיו".

בהצהרה באמצעות המועדון אמר וסטרמן: "ראשית, אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו כדי להתנצל מכל הלב בפני משפחתי וחבריי על מעשיי. אני גם רוצה להתנצל בפני האוהדים, הספונסרים, הצוות והמנהלים של קאסלפורד טייגרס, כמו גם חבריי לקבוצה. הבנתי שאני צריך לעבוד על קבלת ההחלטות שלי בכל הנוגע לאלכוהול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully