וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת ישראל עוקבים אחרי מגן בית"ר ירושלים, גריגורי מורוזוב

14.2.2023 / 11:33

שמו של המגן היהודי-רוסי עלה עוד לפני שהגיע לישראל, אבל כעת המנהל המקצועי יוסי בניון והמאמן אלון חזן, יכולים לעקוב אחריו מקרוב ולבחון את האפשרות להזמינו. משפחתו של שועה בודקת אפשרות של שירות ציבורי, על מנת לאפשר גם לו לקבל זימון

תקציר: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 1:2/ספורט1

בנבחרת ישראל עוקבים אחרי המגן של בית"ר ירושלים, גריגורי מורוזוב, ובוחנים אפשרות לזמנו לסגל. שמו של מורוזוב היהודי-רוסי עלה עוד לפני שהגיע לישראל, אבל כעת המנהל המקצועי יוסי בניון והמאמן אלון חזן, יכולים לעקוב אחריו מקרוב ולבחון את האפשרות להזמינו.

משפחתו של חלוץ בית"ר ירושלים, ירדן שועה, בודקת אפשרויות של שירות לתועלת הציבור על מנת לאפשר לו לשחק בנבחרת אם וכאשר יוזמן - זאת מכיוון שלא שירת בצה"ל. שירות צבאי אינו מופיע בתקנון כתנאי לשחק בנבחרת ישראל ומוגדר כנורמה שהונהגה על ידי ההתאחדות. שועה הפסיק את שירותו בצה"ל לאחר מספר חודשים ואם יהיה רצון לזמנו, הוא יצטרך "להשלים שירות" על ידי פעולות התנדבות ותרומה לקהילה.

גריגורי מורוזוב שחקן בית"ר ירושלים לפני נאור סבג שחקן מ.ס. אשדוד. דני מרון
יקבל זימון? מורוזוב/דני מרון

נבחרת ישראל תתחיל את קמפיין מוקדמות יורו 2024 ב-25 במרץ עם משחק בית נגד קוסובו באצטדיון בלומפילד. שלושה ימים לאחר מכן היא תתארח אצל שויץ. בבית ט' משחקות גם רומניה, בלארוס ואנדורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully