וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין ממתינים למרואן קבהא ומפנימים: "המצב שלנו קשה"

14.2.2023 / 10:06

גם האופטימיסטיים הכי גדולים מבינים שחלום הפלייאוף העליון עומד להסתיים. כעת הפנים למטה: "אסור להגיע לפלייאוף כשאנחנו בסכנת ירידה"

תקציר: בני סכנין - מכבי בני ריינה 1:1/ספורט 1

בני סכנין תשוב היום (שלישי) לאימונים אחרי שהמאמן קובי רפואה העניק לשחקניו יומיים חופש. בקבוצה מודאגים מאוד מהמצב בטבלה כאשר אפילו האופטימסטיים הגדולים ביותר במועדון מעריכים שכמעט אבד הסיכוי לשחק בפלייאוף העליון העונה. המטרה כעת בסכנין היא לצבור כמה שיותר נקודות בארבעת המשחקים שנותרו עד תום העונה הסדירה, כדי להתרחק משמעותית ממאבקי ההישרדות. "אסור לנו להגיע לפלייאוף כשסכנת הירידה עדיין מרחפת מעלינו", אמר גורם בהנהלה, "דווקא במאבקים כאלה לפעמים הקבוצות הפחות מוכשרות טובות יותר. אנחנו במצב קשה".

"המשחק מול הפועל חדרה בשבת הוא חשוב פעמיים", אמר שחקן בקבוצה, "אם נפסיד לחדרה לא רק שנסתבך חזק בתחתית, היא גם תצא משם. אם ננצח אז נמשוך גם את חדרה למטה".

בקבוצה מחכים גם לחזרתו של מרואן קבהא לעניינים, בסכנין מקווים שקבהא יחזור תוך שבועיים לכל היותר לפעילות מלאה לחלוטין "אין ספק שמרואן שחקן חשוב מאוד, ברגעים האלה צריכים שחקנים עם ניסיון ומנהיגות ויש לו יש את שניהם" אמרו במועדון.

שחקני בני סכנין. אריאל שלום
חשיבות עליונה למשחק בחדרה. שחקני סכנין/אריאל שלום

המשחקים שנותרו לבני סכנין עד תום העונה הסדירה:

הפועל חדרה (חוץ)
עירוני קרית שמונה (בית)
מ.ס. אשדוד (חוץ)
בית"ר ירושלים (בית)

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully