וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה אופטימית: "דראפיץ' האיש הנכון". וגם: הסעיף המיוחד בחוזה

13.2.2023 / 9:06

המאמן החוזר יעביר אימון ראשון ביום שלישי ויעמוד על הקווים נגד הפועל תל אביב בשבת: "בפעם הקודמת המצב היה גרוע יותר"

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

סלובודן דראפיץ' צפוי לחזור היום (שני) מחופשה פרטית ולחתום בעירוני קרית שמונה, שבה הוא יחליף את ניר ברקוביץ' שפוטר. המאמן קיצר את החופשה לאחר שסיכם את תנאיו במועדון הצפוני והוא יחזור לקדנציה שנייה במועדון אותו עזב בתום העונה שעברה.

דראפיץ' יעביר ביום שלישי את אימון הבכורה שלו ובקרית שמונה משוכנעים שהוא להשאיר אותם בליגה: "בפעם הקודמת שסלובו הגיע המצב היה גרוע בהרבה", אמר גורם במועדון, "עכשיו אנחנו אמנם מתחת לקו האדום, אבל הכול עוד צמוד. אין ספק שהוא האדם הנכון".

החוזה של דראפיץ' יהיה לעונה וחצי, אבל הוא יכלול סעיף לפיו אם איזי שרצקי יעזוב את המועדון בתום העונה כפי שהוא מאיים לעשות, המאמן יזכה לפיצוי חלקי והחוזה לעונה הבאה לא יהיה תקף. שרצקי כזכור הצהיר שלא ימשיך בעונה הבאה בעיקר בשל דרישת רשות המיסים לתשלום סכום גבוה במיוחד וזאת לאור העובדה שרשות המיסים טוענת שהמועדון ניצל הטבות מיסים על שחקנים שכתובתם לא היתה בקרית שמונה, למרות שלאורך השנים התעקש שרצקי שהשחקנים וצוותי האימון יגורו בעיר.

סלובודן דראפיץ', מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
יקבל פיצוי אם שרצקי יעזוב בקיץ. דראפיץ'/קובי אליהו

המשחק הראשון של דראפיץ' על הקווים יהיה נגד לא אחרת מאשר קבוצתו עד לפני כמה שבועות, הפועל תל אביב. השתיים ישחקו אחת נגד השנייה במשחק תחתית שיפתח את המחזור ה-23 (15:00, ספורט3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully