וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאן מנחם ממתין לאישור נוירולוג, פייר קורנו יצא לטיפולים בצרפת

13.2.2023 / 8:22

המגן השמאלי שנפגע בראשו נגד ריינה, בשלב זה לא רשאי להשתתף באימוני מכבי חיפה. הצרפתי המריא למולדתו וישוב לפעילות מלאה בעוד 10 ימים

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

סאן מנחם שנפגע בראשו במשחק של מכבי חיפה נגד בני ריינה לפני כשבועיים, מושבת כרגע מאימונים וממתין לאישור נוירולוג לחזרה לפעילות. מנחם ספג מכה בראשו עם הנחיתה על הקרקע, איבד את הכרה והובהל לבית החולים רמב"ם.

מכבי חיפה הודיעה הבוקר (שני) שהמגן השמאלי עובר בימים אלו סדרת בדיקות מקיפות ובצוות הרפואי הוחלט על עוצר פעילות עד אשר יעבור המגן את סך כל הבדיקות הנדרשות. רופא המועדון, ד"ר סאמר חייק, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "סאן עובר בדיקות מקיפות, עד כה התוצאות היו טובות, ממתינים לאישור נוירולוג לחזרה מהירה לפעילות". יש לציין שעיקר הדאגה והזהירות הרבה נובעת מהעובדה שמדובר בפעם השלישית שמנחם נפגע בראשו ומאובחן עם זעזוע מוח.

שחקן נוסף שייעדר בימים הקרובים הוא פייר קורנו, המגן הצרפתי שסובל מפציעה וכעת הוחלט יחד עם הצוות הרפואי של המועדון לאפשר לו לצאת לסדרת טיפולים בצרפת. קורנו סובל מפציעה טורדנית בשריר הירך האחורי ובמועדון מצפים שישוב ארצה ולאימונים מלאים בעוד עשרה ימים, כך שהוא יחמיץ את המשחק בשבת נגד מ.ס. אשדוד וכן את המפגש המפגש עם בית"ר ירושלים שבוע לאחר מכן.

סאן מנחם, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
רגעי החרדה אחרי הפציעה/מאור אלקסלסי

המשחקים שנותרו למכבי חיפה עד סוף העונה הסדירה:

מ.ס. אשדוד (חוץ)
בית"ר ירושלים (בית)
הפועל חיפה (בית)
הפועל תל אביב (חוץ)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully