וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א מודאגת: "לא בונים על ניצחונות בחיפה וטדי אלא במשחקים כאלה"

13.2.2023 / 6:49

בהפועל תל אביב חוששים אחרי עוד תיקו מאופס מול הפועל חדרה: "אפשר להבין את הקהל שמיואש, אנשים כבר לא מאמינים וצריך לשנות את זה". אוז'בולט ולאיוס צפויים לחזור לסגל נגד קרית שמונה

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חדרה 0:0/ספורט 1

לאחר עוד תיקו 0:0 ביתי נגד הפועל חדרה הפועל תל אביב השלימה אתמול 12 משחקים ללא ניצחון, כולל גביע המדינה וגביע הטוטו, כולל 5 משחקים בעידן חיים סילבס עם 5 תוצאות תיקו בהן כבשה רק 2 שערי זכות בלבד. המזל הגדול של הקבוצה הוא ריינה, נס ציונה וק"ש שלא מנצחות, אך מתישהו גם המזל הזה ייגמר, אולי כבר בשבוע הבא שהאדומים יגיעו לקרית שמונה עם סלובודאן דראפיץ' על הקווים בצד השני.

המחצית הראשונה הייתה המחצית הכי "התקפית" בעידן סילבס, אך עדיין, למרות שתי הקורות, האדומים לא הביאו שום דבר מזה לחצי השני מול חדרה העייפה, וההמתנה למשחק הבא מייאשת, גם את השחקנים, שאמרו אתמול: "אנחנו לא בונים על ניצחון בטדי או מכבי חיפה, אנחנו צריכים לנצח את המשחקים האלה, אחרת איפה ננצח?".

שחקני הפועל תל אביב מודים לקהל, אור ישראלוב במרכז. דני מרון
צריכים את הקהל איתם. הפועל תל אביב/דני מרון
חיים סילבס מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
היכולת משופרת, אין נקודות. סילבס/דני מרון

חיים סילבס ממשיך לשמור על אופטימיות, כאשר ייאמר לזכותו כי תחתיו זאת אכן הפועל תל אביב הכי טובה העונה, עם כל המגבלות והקשיים שלה. היא הייתה עדיפה על היריבה בכל 5 המשחקים שאימן ובאמת עשתה שינוי, אך דווקא בתקופה בה הצליח לעשות שינוי הקבוצה חייבת להביא נקודות לפני שכולם יאבדו ביטחון וגם השינוי יירד לטמיון.

פחות מ-7,000 איש נכחו אתמול בבלומפילד כאשר מעל 2,000 מנויים לא הגיעו למשחק. במועדון מבינים את המשמעות הקריטית של תמיכת הקהל במאבקי התחתית ומאמינים כי עם הניצחון הראשון שיגיע אחרי תקופה ארוכה הקהל יחזור לתת אמון בקבוצה ויסייע לה להישאר בליגה. "אפשר להבין את הקהל שמיואש, משחק אחרי משחק מאכזבים אותם, אנשים כבר לא מאמינים שננצח וחובת ההוכחה על כולם לשנות את זה", אמרו במועדון

קייס גאנם שחקן הפועל תל אביב מאוכזב. דני מרון
התחילו טוב ודעכו. הפועל שוב מאוכזבת/דני מרון

בשבוע הבא בקרית שמונה יהיה קרב תחתית. ניצחון יכול להרחיק את האדומים משמעותית מהקו האדום, כאשר מנגד הפסד יכול לסבך אותם מאוד. סילבס צפוי לקבל לסגל את אלן אוז'בולט כאשר אנטואן קונטה ימשיך להיעדר, כמו גם בן ביטון. הישאם לאיוס יחזור לאימונים מלאים אך לא ברור אם יתלבש. שגיא גניס סובב את הקרסול ונלקח לצילום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully