וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים עם סיבוב בקצב של יורדת ליגה. פלא שבית"ר לועגת לה?

12.2.2023 / 13:29

אם בתחילת הסיבוב הראשון הקבוצה של זיו אריה הרשימה, ירושלים צברה 6 נקודות מ-27 אפשריות בסיבוב הזה וכבשה 5 שערי זכות בלבד. מה השתנה?

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים 0:0/ספורט1

הפועל ירושלים אמנם הוציאה אמש תיקו אפס מכובד בטרנר אך מנגד השלימה 10 משחקים ללא ניצחון: תשעה משחקי ליגה והדחה מהגביע מול מכבי פתח תקוה בבית. אם בתחילת הסיבוב השני היה נראה שמקומה בפלייאוף העליון מובטח, הקבוצה צברה 6 נקודות מ-27 אפשריות בסיבוב הזה וכבשה 5 שערי זכות בלבד.

כל הנתונים של הפועל ירושלים בסיבוב השני הם דומים לקבוצה שיורדת ליגה בסיום העונה, אך מה שמחזיק את הקבוצה מעל המים זהו הסיבוב הראשון בו צברה 23 נקודות, 10 יותר מיריבתה העירונית בית"ר, שכבר הספיקה לעבור אותה בטבלה.

ליאור זדה עוזר מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
תוצאה טובה, מגמה רעה. הפועל ירושלים/ברני ארדוב
אופק ביטון הפועל ירושלים. ברני ארדוב
נקודת אור. ביטון/ברני ארדוב

היתרון של הפועל ירושלים בסיבוב הראשון נבע מיציבות המערכת, המאמן נשאר יחד עם מרבית הסגל פלוס חיזוק של שחקנים כמו בוטאקה, טוגי ונידם והמסגרת נשמרה.

המהפך בעיר הושלם: בית"ר ירושלים שולחת עקיצה

כל עוד יתר הקבוצות היו בהתארגנות וחיבור מחדש, הפועל ירושלים ניצלה זאת. כשהיריבות התייצבו, זיו אריה לא מצא תשובות. הקבוצה משחקת לא רע אבל מאוד שבלוני ושקוף, שלישיית ההתקפה לא מספקת מספרים ואלמלא הכניסות מקו שני של אופק ביטון ו-5 השערים שלו (מלך שערי השדה) היא הייתה בצרות צרורות.

בשבת הקרובה תארח הקבוצה את נס ציונה, משחק שאם אותו היא לא תנצח כנראה שגם הפלייאוף העליון לא מגיע לה. זיו אריה יצטרך להתגמש, לשנות ולחפש פתרונות אחרים על מנת שזה יקרה. בלי להבקיע שערים אי אפשר לנצח משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully