וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין חוששת ממאבקי ירידה: "בנינו קבוצה לאירופה, זה כישלון"

12.2.2023 / 14:24

אחרי שריינה סחטה נקודה בדוחא עם שער בדקה ה-90, במועדון העבירו ביקורת: "שחקנים צריכים לשנות פאזה". קבהא עשוי לשוב לסגל של רפואה בעוד כשבועיים

תקציר: בני סכנין - מכבי בני ריינה 1:1/ספורט 1

בני סכנין שמטה נקודות יקרות גם אתמול (שבת) כשספגה בדקה ה-90 וסיימה בביתה ב-1:1 נגד מכבי בני ריינה, ובמועדון מאוד חוששים מהיגררות למאבקי השירדות ומודים שהסיכויים להשתחל לפלייאוף העליון הפכו קלושים. "זה כישלון מהדהד", אמר גורם במועדון, "בנינו קבוצה במטרה לסיים במקום שמוביל לאירופה ובמקום זה אנחנו מנסים להתרחק מהקו האדום".

בהנהלת הקבוצה העבירו ביקורת קשה על השחקנים, אבל גם אנשי הצוות המקצועי לא נותרו חפים מביקורת. "השחקנים צריכים לשנות פאזה ולהבין שאנחנו צריכים להשיג נקודות ולא משנה איך", המשיך אותו גורם.

גיא מלמד שחקן בני סכנין מאוכזב. קובי אליהו
שוב סכנין ספגה לקראת הסיום ומעדה. גיא מלמד/קובי אליהו

גם בקרב השחקנים הורגשה תחושת החמצה גדולה אחרי משחק נוסף בו ספגו לקראת הסיום: "איך אפשר להיות בפלייאוף העליון אם אנחנו לא יודעים לשמור על יתרון בדקה ה-90 במשחק שידענו שהוא הכי חשוב שלנו העונה?", תהה אחד מהם.

בקבוצה מחכים לחזרה של מרואן קבהא לפעילות, כאשר ההערכה שתוך שבוע עד שבועיים יוכל הקשר הפצוע לשוב לפעילות מלאה ולעמוד לרשותו של קובי רפואה. מארון גנטוס שלא שיחק אתמול צפוי לחזור לפעילות במשחק הקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully