וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפכה למיליונרית מ"סטייה קשה": סיפורה של הקשתית הסקסית בעולם

13.2.2023 / 0:10

אוריסה קלי הפכה ללהיט ברשת בזכות סרטונים וירטואוזיים עם חץ וקשת. היא מסבירה את הסוד שלה, מעוררת השראה ומזהירה בחיוך: "לעולם לא אכוון חץ על חיות. רק על אקסים"

הקשתית אוריסה קלי/אינסטגרם, orissakelly

זה הכישרון היחיד שלה, והוא מספיק כדי להפוך אותה ללהיט: אישה מבריטניה זכתה לכינוי "הקשתית הכי סקסית בעולם", וכובשת את הרשת בשל יכולתה הייחודית לירות חצים רק באמצעות רגליה.

"חץ וקשת ברגל זה פשוט חץ וקשת - הפוך!", כך מתארת את מומחיותה אוריסה קלי, 27, על הסרטונים שהיא מעלה באופן קבוע ל-1.4 מיליון העוקבים שלה ב-TikTok.

בסרטון אחד, שזכה ל-17.7 מיליון צפיות, הקשתית/פעלולנית/לוליינית נמצאת בחליפת חתולים ומשתמשת בכפות שלה כדי לירות חץ בוער.

קלי מתחילה באחיזה של הקשת (ששוקלת 14 ק"ג) באצבעות רגליה, ואז עושה עמידת ידיים על בלוקים תלויים, כשהקשת נמתחת באמצעות רגליה מעל ראשה. לאחר מכן, בעודה מתאזנת על ידיה, היא יורה את החץ הבוער במדויק.

"למעשה שרפתי את אצבעות הרגליים שלי כל כך הרבה פעמים כשאני עושה חץ וקשת ברגל, כך שאני אפילו לא מרגישה את החום יותר", אמרה קלי, שלעתים קרובות מציגה את הכישרון הייחודי שלה במופע המחצית במשחקי NBA, בין השאר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הבריטית מתרגלת את הקליעות הווירטואוזיות שלה כבר שנים ארוכות, ומספרת שניסתה לראשונה לירות בכף הרגל שלה רק בגלל שיעמום מאותה שגרה קבועה.

"הייתי מעולה, אבל החלטתי שאני רוצה לעשות משהו אפילו יותר יוצא דופן. אז אמרתי לעצמי - למה להיות הכי טוב, כשאתה יכול להיות היחיד?", הכריזה קלי, "אז לקחתי חץ וקשת, הלכתי למגרש קריקט (כי לא היה לי איפה להתאמן), והתחלתי ללמד את עצמי".

לאחר תרגול שש שעות ביום במשך שישה חודשים, קלי סוף סוף פגעה בול: היא למדה כיצד לשלוט בחץ וקשת רק באמצעות כפות הרגליים שלה. "צפיתי במיליון סרטונים של חץ וקשת כשניסיתי ללמוד", הסבירה קלי, "איך לעשות עם הרגל בדיוק מה שאני עושה עם היד".

היא אמרה שהחיסרון היחיד זה התכווצויות המציקות שהיא חווה מדי פעם בכף הרגל: "אם אני לא מתאמנת בתדירות גבוהה מספיק, ההתכווצויות בהחלט מזכירות לי!". עם זאת, על פי דיווחים, בזכות ההופעות שלה, ההצלחה שלה ברשת ושיתופי הפעולה, היא עשתה בתקופה האחרונה סכומי עתק, וממנפת את ההצלחה להכנסות.

הגולשים והמגיבים לסרטונים שלה כינו את ההתמחות שלה כ"סטייה קשה", גם בגלל שלאחרונה הראתה איך היא אוהבת להתחכך באש של חצים בוערים, בעודה חצי עירומה בשלג. מנגד, אין ספק שהרוב יודעים להעריך את ההישג: "עמידה על הידיים, ירייה מדויקת בחץ וקשת, עם הרגליים, תוך כדי מתיחת הגוף?! אני לא יכול לעשות אף אחד מהדברים האלה לבד, והיא עושה הכל ביחד!", תיאר במדויק אחד ממעריציה.

היא מתבדחת ואומרת ש"אני לעולם לא צדה חיות עם החץ והקשת, אולי מדי פעם אקסים...". היא הופיעה מול מלכת אנגליה, עשתה פעלולים בסרטים (כולל "וונדר וומן"), אבל מבחינה - "ההישג הגדול באמת הוא שאני מצליחה לעשות את מה שאני אוהבת כל יום ויום... זה לא תמיד קל, אבל לא הייתי משנה את המקצוע שלי בשביל שום דבר אחר. אני מקווה שאוכל לעורר השראה באחרים, לפתח קריירה בלעשות את מה שהם אוהבים, לא משנה כמה זה מטורף!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully