וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביעות רצון בהפועל חיפה מהשיפור שמגלה סוטיריו, מחמאות לקמארה

12.2.2023 / 9:03

במועדון מאוד מרוצים מהתחרות שיצר רוני לוי על חולצת ההרכב ומשבחים את צמד הזרים שהבקיעו ב-0:2 על סקציה: "טוב לי בקבוצה", סיפר הקפריסאי

תקציר: הפועל חיפה - סקציה נס ציונה 0:2/ספורט1

שמחה גדולה בהפועל חיפה אחרי הניצחון 0:2 על סקציה נס ציונה, משחק אליו החניכים של רוני לוי הגיעו נחושים מאוד והפגינו עליונות לכל אורכו. כובש השער הראשון קונסטנטינוס סוטיריו זכה למחמאות גדולות ובקבוצה מרוצים מאוד מהשיפור שמגלה הקפריסאי: "יש זרים שצריכים יותר זמן כדי להתאקלם, והוא בהחלט נראה נהדר בחודש האחרון", אמר גורם במועדון".

בריאיון אחרי המשחק דיבר על כך גם סוטיריו: "זו הפעם הראשונה שאני מחוץ לקפריסין. אני מאוד מרוצה מהעיר, מהחברים לקבוצה ומהמשפחתיות. קפריסין מאוד דומה לישראל".

קונסטנטינוס סוטיריו הפועל חיפה חוגג מול סקציה נס ציונה. אריאל שלום
מגלה שיפור ניכר. סוטיריו/אריאל שלום

הקפריסאי לא היה היחיד שהבקיע אתמול את שערו הראשון העונה בליגת העל, כי גם עשה זאת החלוץ מוחמד קמארה. "זה לא רגיל שרק אני וקמארה נשארנו מתחילת העונה, אבל אני עובד קשה ועושה את הכל כדי לעזור להפועל חיפה. המטרה שלי היא שנשמור על שער נקי, אבל תמיד גם כיף להבקיע", הוסיף סוטיריו.

בהפועל חיפה מחזיקים באופציה להאריך את חוזהו של סוטיריו ויקבלו החלטה לגביו בסוף העונה. כמובן שגם קמארה זכה לשבחים לאור היכולת הטובה שגילה מהרגע שעלה מהספסל וכאמור גם מצא את הרשת מבישול של ארווידאס נוביקובאס. במועדון מרוצים מאוד מכך שרוני לוי הצליח לייצר תחרות משמעותית על ההרכב ואמרו לקראת המשחק הבא נגד בית"ר ירושלים: "זה קרב ראש בראש. אם אמרנו שיש חמישה משחקי גביע עבורנו, אז אחד עברנו וכעת נותרו עוד ארבעה גמרים מול קבוצות חזקות במיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully