וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו בשנות ה-90": בית"ר חוזרת לרגש, אך חוששת מהירידה של שועה

12.2.2023 / 8:00

אבוקסיס מככב, הקהל משלהב, דדש בהופעת אורח: המשחק מול אשדוד זרק את הירושלמים לשנים היפות, ובקבוצה בטוחים - רק בהמשך יבינו כמה הניצחון היה קריטי. הבעיה: ניקולאסקו, אספרייה ושועה "עייפים וסחוטים", והאחרון מאבד פוקוס על רקע השמועות לגביו

תקציר: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 1:2/ספורט1

ליוסי אבוקסיס הייתה בעיה לא פשוטה לקראת המשחק של בית"ר ירושלים נגד מ.ס אשדוד. לאורך כל השבוע כולם דיברו על המשחק בשבת בצהריים, על הקהל שיגיע לטדי, על כמה יבקיע ניקולאסקו, על הטקס למשה דדש. אף אחד לא דיבר יותר מדי על מ.ס אשדוד ונוצרה אווירה נינוחה, כאילו שהיא אמורה להיות סוג של שטיח בדרך לניצחון.

אבוקסיס בכלל ראה את הניצחונות של אשדוד בטרנר והיכולת שלה להתעלות דווקא במשחקים מהסוג הזה. הוא פתח במערך מאוד טקטי כשהוא יודע שכל עוד הקבוצה לא תספוג, יהיה בסדר. וזה לא היה פשוט. טדי דחף קדימה, היו עצבים ביציעים, אך השערים הגיעו והרגיעו את כולם עם 0:2 במחצית.

בחצי השני זה התגבר. אולי במשחק אחר אבוקסיס היה מכניס את בר כהן מוקדם יותר יחד עם שועה ומנסה לשחק התקפי יותר, אך הוא רצה ניצחון בכל מחיר מול יריבה למאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון. המשמעות של המשחק הייתה כל כך גדולה, שהוא לא נתן ללחץ של טדי להשפיע עליו. "בשבועות הקרובים כשיהיה בלאגן במאבק על הכרטיסים לפלייאוף העליון, כולם יבינו כמה הניצחון הזה היה קריטי", אמרו במועדון.

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
שמר על התוצאה, ובצדק. אבוקסיס/דני מרון

ועדיין, אי אפשר שלא לשים לב לעייפות של שחקני החלק הקדמי. ניקולאסקו, שועה ואספרייה משחקים העונה יותר דקות ממה שהם רגילים, וזה בא לידי ביטוי. אבוקסיס התייחס לכך אתמול ואמר: "השלישייה הקדמית עייפה וסחוטה, אנחנו נצטרך את פרד פריידיי שייכנס לעניינים ויוכל לתת יותר דקות. זאת כבר תקופה ארוכה שהכל נופל עליהם מקדימה, הם עייפים ונצטרך שיהיו לנו עוד אופציות".

בנוגע לשועה, הקשר נמצא בירידה מסויימת ובמועדון חוששים שכל הכותרות סביבו והשאלה מה יהיה איתו בקיץ, קצת הוציאו אותו מפוקוס. שועה הוא אולי השחקן המשמעותי ביותר בשינוי שעשתה הקבוצה ובמועדון מקוווים שיחזור לעניינים כבר במשחק הקרוב.

עוד בוואלה!

אחרי 13 מחזורים, יש מדורגת רביעית חדשה: הקרב על הפלייאוף העליון

לכתבה המלאה

האזינו: אופיר סער על הנעשה בבית"ר ירושלים והפועל תל אביב

כ-16 אלף אוהדים בטדי גנבו את ההצגה, כמו גם הטקס למשה דדש לפני המשחק. ב-1995 נולד מיגל סילבה, באותה שנה הביא משה דדש את יוסי אבוקסיס לבית"ר ירושלים. אנשים ביציע התרגשו מהטקס לדדש, מהחיבור המחודש של המועדון לעצמו ומהאווירה הכללית שנתנה תחושה שבית"ר חוזרת לרגש ומושכת אלפים. "זה הזכיר את שנות ה-90, היה חסר רק את אברם לוי", אמר אבוקסיס בסיום.

לאחר המשחק התייחס גם אבישי כהן לשיפור ביכולת שלו לאחרונה, ולקאמבק המוצלח למדים הצהובים-שחורים. "תמיר רציתי לחזור לבית"ר. הייתה לי עונה טובה עם סלובודן דראפיץ', לא תמיד דברים הסתדרו ויצאתי החוצה לכל מיני קבוצות, אבל תמיד רציתי לחזור. תמיד האמנתי, גם כשהייתי עם בני יהודה בפלייאוף התחתון, האמנתי שאני שייך לרמות האלה ויכול לחזור לבית"ר ולהצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully