וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכנים מתלוננים: "המסיבות בווילה של ניימאר רועשות מדי"

10.2.2023 / 22:55

תושבי הפרבר בו מתגורר כוכב פ.ס.ז' מתלוננים כי הוא מארח לעתים קרובות מסיבות רועשות. ראש העיר מיואש: "מה יעזור קנס למישהו שמרוויח כמוהו?"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.2/ספורט1

לצד כישרון יוצא דופן, ניימאר ידוע לא פחות בשל אורח החיים הראוותני שלו וחיבתו למסיבות - עד כדי כך שזה מפריע לשכנים. לפי דיווח ב"לה פריזיאן", המסיבות הרבות שעורך הבריזלאי בווילה שלו מקוממת את שכניו בבוז'יבאל, הפרבר הפריזאי שבו מתגורר כוכב פריז סן ז'רמן.

בצרפת פורסם כי ביום ראשון חגג כוכב פ.ס.ז' את יום הולדתו ה-31 בווילה עם מוזיקה רועשת, מה שהפריע לשכניו. חלקם אף התריעו אחד לשני ברשתות החברתיות שעות לפני המסיבה כי היא עומדת להתרחש, ואחרים הזעיקו את המשטרה כדי להתערב ולבקש להנמיך את המוזיקה. זה לא עזר במיוחד. המסיבה הרועשת, כך לפי הדיווח, לא הסתיימה לפני 23:45.

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן מאוכזב. רויטרס
מרגיז את השכנים. ניימאר/רויטרס

בעבר, ראש עיריית בוז'יבאל שחי בקרבת השחקן הגדיר אותו כ"חסר כבוד כלפי שכניו". כשנשאל על המסיבות הנפוצות, ראש העיר לוק וואטל אמר ש"זה לא רק רעשי רקע, זה מאוד מעצמן".

ווטל נזכר במסיבה שהתקיימה בווילה אחרי שפ.ס.ז' זכתה באליפות צרפת וסיפר: "אנחנו יכולים לקנוס, אבל מה זה יעזור עם מישהו שלא אכפת לו לשלם 135 יורו בהתחשב המשכורת שלו? אנחנו אף פעם לא רואים אותו מסתובב בשכונה, חבל שהוא לא יוצא לשחק במגרשים בבוז'יבאל עם ילדים".

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully