וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליארדרית, כדורגלנית, מלכת יופי, דתייה: פלא שאמריקה התאהבה בבת הבעלים?

10.2.2023 / 13:25

ככל שהסופרבול מתקרב, אמריקה מתאהבת יותר ויותר בגרייסי האנט, בתו של הבעלים של קנזס סיטי צ'יפס. המחשופים, התמונות והביטחון העצמי הם חלק מסוד הקסם האישי שלה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.2/ספורט1

היא מיליארדרית, יפהפייה, דעתנית ומככבת בתקופה האחרונה בכל פינה. ככל שהסופרבול מתקרב, אמריקה מתאהבת יותר ויותר בגרייסי האנט, בתו של הבעלים של קנזס סיטי צ'יפס, קלארק האנט, שכעת אף מופיעה על שאר המגזין "מקסים".

משפחת האנט היא הבעלים של קנזס סיטי צ'יפס מאז שהקבוצה נוסדה ב-1959 על ידי למאר האנט, ממייסדי ליגת הפוטבול האמריקאית. קלארק ירש את הקבוצה כשאביו הלך לעולמו ב-2006. הוא גם אחד המשקיעים, המייסדים והבעלים של ליגת ה-MLS ואיש עסקים מצליח, מאחת המשפחות העשירות באמריקה, בעיקר בגלל עסקי הנפט של אביו. גרייסי, 23, היא בתו הבכורה.

בשנת 2020 העריך "פורבס" כי משפחת האנט שווה כ-15.3 מיליארד דולר, והיא ממשיכה להחזיק בחברות נפט וגז ברחבי העולם בנוסף לאימפריית הספורט שלה.

גרייסי חלמה לשחק כדורגל בקולג' אבל לא הצליחה לפתח קריירה לאחר שספגה ארבעה זעזועי מוח. כך או כך, האהבה לספורט עוברת במשפחה. "כדורגל היה האהבה הראשונה שלי", אמרה בעבר, "רציתי לשחק בקולג'. זכיתי באליפות כשהייתי בתיכון עם קבוצת התיכון שלי, וגם שיחקתי במועדון... אבל אחרי שסבלתי ארבעה זעזוע מוח, זה היה חלום שכבר לא יכולתי לרדוף אחריו, וזה ממש קשה כשאתה עובד כל החיים שלך כדי להיות טוב במשהו. הייתי צריכה למצוא חלום חדש".

לאחר סיום קריירת הכדורגל שלה, האנט התחרתה במספר תחרויות יופי ונבחרה למיס קנזס ארה"ב ב-2021. גם אמה של האנט, טאוויה האנט, הוכתרה למיס קנזס ארה"ב בשנת 1993. האנט דיברה לעתים קרובות על איך אמה נתנה לה השראה להתחיל להשתתף בתחרויות, וכיצד החוויה חיברה ביניהן: "זה באמת חיבר אותנו כל כך".

אבל מאז היא השאירה מאחוריה את תחרויות היופי, ועכשיו היא אצנית למרחקים ופילנתרופית מוכשרת. לפי האתר האישי של האנט, היא השלימה שני מרתונים מלאים ושני חצאי מרתונים ב-2022.

היא גם משמשת כשגרירה של תחרויות פראלימפיות והיא המייסדת של ארגון פילנתרופי משלה, Breaking Barriers Through Sports, המבקש "להעניק לאנשים זהות חיובית וביטחון באמצעות אתלטיקה ואורח חיים בריא", לדבריה.

במקביל, האנט עובד גם ביחסי ציבור עבור הצ'יפס. היא נראית לעתים קרובות מצולמת על הקווים במשחקי הצ'יפס ומשתתפת במסיבות עיתונאים.

ואם זה לא מספיק לאמריקה - היא גם נוצרית אדוקה ומאמינה. "מה שמחזיק אותי בראש ובראשונה זה האמונה שלי והיחסים שלי עם ישו, ואחר כך שיש לי משפחה איתנה שמאמינה בי, שמעודדת אותי במה שאני רוצה להשיג", אמרה.

היא גם תיארה את אביה, קלארק האנט, כמי ש"אוהב את אלוהים קודם כל, אוהב את אשתו שנית, ואוהב את כולנו כמשפחה יותר מכל מה שאי פעם יכולתי לקוות לו".

במקביל היא גם מעלה לרשת תמונות סקסיות שלה, ובחודשים האחרונים מספר העוקבים שלה עולה ועולה למאות אלפים. יש לה גם בלוג שבו היא חולקת עצות כושר ויופי, כמו גם את "סגנון החיים שלה".

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully