וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הנזיפות של בכר ו"האסיפה הקשה": גולדברג, קורנו וסבע יפתחו במכבי חיפה

10.2.2023 / 13:20

מאמן מכבי חיפה גער בצורה חריגה בשחקנים אחרי חדרה ולפני קרית שמונה והבטיח שרק "פייטרים" ישחקו. התלבטות בין מוחמד, נאור וג'אבר, האורחת בונה על התקפות מעבר בהובלת שכר ושבירו (שבת, 19:30, ספורט4)

תקציר: קרית שמונה - מכבי חיפה 3:2/ספורט1

מכבי חיפה

מאמן מכבי חיפה ברק בכר ערך אתמול (חמישי) אסיפה קשה מאוד לשחקנים בעקבות התיקו מול הפועל חדרה. בכר עבר שחקן שחקן והטיח בו ביקורת קשה כאשר מירב הביקורת היו על כך שחקני הקבוצה לא מראים התלהבות ואגרסיביות כפי שהראו במהלך תחילת העונה. בכר הבהיר לשחקנים דמי שחושב על עונה הבאה ימצא עצמו על הספסל והבהיר שרק שחקנים "פייטרים" יקבלו דקות משחק. "אין ספק שזו הייתה אחת האסיפות הכי קשות שהיו פה בשנים האחרונות", אמר שחקן בקבוצה, "מעטים השחקנים שברק בכר פסח עליהם".

בכר לא תרגל את ההרכב לקראת המשחק אך ההערכה, בייחוד לאור השיחה הקשה, שהמאמן יערוך כמה שינויים בהרכב למשחק מחר. בכר צפוי לכלול בהרכב את שון גולדברג, פייר קורנו ודיא סבע. ישנה התלבטות בין עלי מוחמד, מחמוד ג'אבר וגוני נאור, כששניים מהשלושה יפתחו בהרכב (19:30, ספורט4).

בכר התייחס למשחק מול קרית שמונה ואמר ש"אחרי שלושה משחקי ליגה שלא ניצחנו ברור שאנחנו באים הביתה וחייבים לנצח". המאמן גם דיבר על כך שדחיית המשחק מול חדרה הביאה לכך שיש לו רק שלושה ימים להכין את הקבוצה לקרית שמונה: "הלוואי והמשחק נגד קרית שמונה היה אתמול, נאושש את השחקנים ונגיע מוכנים". בכר התייחס גם להפועל באר שבע שהתקרבה לחיפה מרחק שתי נקודות: "ברור שאם נאבד נקודות אלה שמאחורינו ינצחו ויתקרבו אנחנו צריכים לנצח וחברים את הרמה שלנו".

הרכב משוער: ג'וש כהן, דניאל סונדגרן, עבדולאי סק, שון גולדברג, פייר קורנו, גוני נאור, מחמוד ג'אבר, דיא סבע, עומר אצילי, צ'ארון שרי, דין דוד.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
עצבני מהגישה. בכר/ברני ארדוב

עירוני קרית שמונה

אחרי התבוסה הכואבת לבית"ר ירושלים, הלחץ בקרית שמונה גדול מאוד כאשר במועדון מבינים שככל הנראה יישארו במאבקי ההישרדות עד תום העונה. המאמן ניר ברקוביץ' עדיין לא הצליח להרים את הקבוצה והלרחיק אותה מהתחתית, אך במועדון מקווים לרשום סנסציה גדולה מול מכבי חיפה.

בקרית שמונה ינסו להביך את האלופה בהתקפות מעבר מהירות, עליהם יצטרכו להיות אחראים בעיקר מוחמד שכר ואיתמר שבירו. "נכון שמכבי חיפה עם בעיות גדולות, אבל היא קבוצה שיכולה להתפוצץ בכל יום", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו ננסה להוציא נקודות כי המצב שלנו קשה. עד סוף העונה הסדירה אנו צריכים להשיג כמה שיותר נקודות כדי שאל הפלייאוף נגיע מנקודת פתיחה טובה יחסית".

הרכב משוער: זיגוס ברטקוס, נועם כהן, עאיד חבשי, איתי בן שבת, זיו מורגן, יואב הופמייסטר, רועי קהת, ידין לוגסי, סמואל בראון, מוחמד שכר, איתמר שבירו.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
שחקני עירוני קרית שמונה, מוחמד שכר, איתמר שבירו. מאור אלקסלסי
בקרית שמונה בונים עליהם. שבירו ושכר/מאור אלקסלסי

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו 42 פעמים במסגרת ליגת העל, כשמכבי חיפה מובילה 15:21 בניצחונות ועוד שישה משחקים לא הוכרעו.

* מכבי חיפה כבשה רביעיות בשלוש הפעמים האחרונות בהן אירחה את עירוני קרית שמונה, שלא ניצחה את הירוקים בחוץ מאז ה-1:2 באפריל 2018. סאן מנחם פתח אז בהרכב הקריה ואילו רועי קהת בהרכב מכבי חיפה.

* האלופה מגיעה אחרי שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון - דבר שקרה לה לראשונה מאז מאי-יוני 2020. אז, אגב, היו לה ארבעה משחקים ללא ניצחון (שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו בפתיחת הפלייאוף העליון, אחרי פגרת הקורונה).

* קרית שמונה היא מלכת התיקו של הליגה, עם 11 משחקים שלא הוכרעו. תשעה מתוכם הסתיימו ב-1:1. מכבי חיפה בקצה השני של הסקאלה, עם שתי תוצאות תיקו בלבד (שתיהן בשלושת המחזורים האחרונים).

* השער האחרון של דיא סבע בליגת העל היה לרשת קרית שמונה, כאשר הכניע בדצמבר 2018 את זיגוס ברטקוס והעניק להפועל באר שבע 1:2 ביתי בדקה ה-87.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: חיפה
קהל: 29073

משחקי המחזור ה-22:

שבת, 15:00: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד (ספורט3)
שבת, 17:30: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים (ספורט3)
שבת, 18:00: בני סכנין - מכבי בני ריינה
שבת, 18:00: סקציה נס ציונה - הפועל חיפה
שבת, 19:30: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה (ספורט4)

ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - הפועל חדרה (ספורט3)

שני, 20:30: מכבי נתניה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully