וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "לשחק נגד הפועל תל אביב זה לא טיול". אוז'בולט בספק

9.2.2023 / 13:40

מאמן הפועל תל אביב לקראת המשחק נגד הפועל חדרה בראשון (20:15, ספורט3): "יצאנו בארבעת המשחקים האחרונים בתחושה שאנחנו יותר טובים מהיריבה". החלוץ ייעדר?

תקציר: הפועל תל אביב - גראן קנאריה 70:92/ספורט 1

עשרה משחקים רצופים בכל המסגרות לא הצליחה לנצח הפועל תל אביב, שבמחזור האחרון ספגה שוויון דרמטי ממכבי בני ריינה ורשמה תיקו רביעי ברציפות בליגה. ביום ראשון ינסו האדומים של חיים סילבס לנצח לראשונה מאז חודש נובמבר כשיארחו את הפועל חדרה (20:15, ספורט3).

סילבס, שלא ניצח עדיין מאז שמונה לתפקיד מאמן הפועל תל אביב, אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "ראינו את חדרה אתמול (נגד מכבי חיפה, א.ס) וגם לאורך העונה, זו קבוצה קשה וטובה שממוקמת טוב בטבלה. גם מנחם חזר ונותן לה את הטאץ' שלו, אבל אותנו מעניין רק להגיע מוכנים. כשהגעתי לכאן המטרה המרכזית הייתה לייצב את השורות, ומה שבלט היה שהקבוצה ספגה 36 שערים וזה גרם לאיבוד הביטחון של השחקנים ולכאוס בקבוצה. בעניין הזה אני חושב שהתייצבנו, גם כי יצאנו בכל ארבעת המשחקים האחרונים בתחושה שאנחנו יותר טובים מהיריבה ושפספסנו ניצחון".

אלן אוז'בולט שחקן הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
"בספק גדול למשחק". אלן אוז'בולט/מאור אלקסלסי

כיצד הוא משפר גם את החלק ההתקפי: "אנחנו רוצים לנצח בכל משחק וכך גם נגד הפועל חדרה. בסיטואציה שנקלענו אליה, אלו לא משחקים מהסוג שיהיו בו הרבה מצבים והדבר הכי חכם הוא לדעת לנצח בתוצאה מינימלית. ראיתי את הפועל באר שבע עושה את זה, כך שזו לא קללה. אני רוצה לראות את הקבוצה שלי מנצחת וגם מבקיעה שערים ונהנית, אבל לא על חשבון לחזור אחורה ולפתוח את כל המשחק. כל מי שנגד הפועל תל אביב צריך להבין שהוא פוגש קבוצה חזקה וטובה, אנחנו נרים עוד מדרגה כדי שגם בהתקפה דברים ילכו יותר בקלות. לשחק נגד הפועל תל אביב זה כבר לא טיול וכל הקבוצות יודעות את זה".

חסרונו של הישאם לאיוס: "הוא היה מהמצטיינים עד שנפצע והקבוצה מחכה שהוא יחזור, זה ברור. מצד שני תמיד מדברים על מי שלא נמצא, ולהפועל תל אביב יש שחקנים טובים כדי לעמוד במשימות. אנחנו מחכים לו, אבל עד שזה יקרה אתעסק במי שכן יכול לעבוד כדי שנעמוד במשימה. אם כבר דיברנו, אז גם אלן אוז'בולט בספק גדול ואני מקווה שנכשיר אותו עד יום ראשון".

דוד קלטינס הוסיף על רצף המשחקים ללא ניצחון: "נגד ריינה כבר הרגשנו את הניצחון שברח לנו, הייינו קרובים בהרבה משחקים, אבל קרובים זה לא מספיק. אנחנו צריכים לקחת שלוש נקודות שירימו את המורל ויתנו לנו עוד ביטחון. על החלפת שוער? יכול להיות שהרעשים סביב מרינוביץ' הפריעו לו. טוב לנו עם זובאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully