וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תקדיש את המשחק נגד מ.ס. אשדוד למשה דדש

8.2.2023 / 10:45

אבוקסיס שכנע את היו"ר המיתולוגי להשתתף בטקס הוקרה לכבודו לפני המשחק בטדי (שבת, 15:00, ספורט3), בהשתתפות בני משפחתו: "זה הזמן לומר תודה"

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 0:3 בחוץ על עירוני קרית שמונה/ספורט1

בית"ר ירושלים תקדיש את משחק הליגה הקרוב נגד מ.ס. אשדוד (שבת, 15:00, ספורט3) לאחת הדמויות המיתולוגיות של המועדון, היו"ר לשעבר משה דדש. לפני המשחק תערוך הקבוצה טקס הוקרה לדדש בהשתתפות בני משפחתו, והוא יקבל תשורה מהבעלים הנוכחי ברק אברמוב. דדש הוזמן כבר מספר פעמים בעבר על ידי המועדון להשתתף בטקס דומה, אך העדיף להימנע מההמולה סביבו. מי שהצטרף לשכנועים בסבב הנוכחי היה המאמן יוסי אבוקסיס, שהיה קרוב ליו"ר בתקופה בה שיחק במועדון.

על פי ההודעה לעיתונות מטעם הקבוצה, "הדור הצעיר שלנו צפוי להגיע בהמוניו למשחק בשבת מול אשדוד, וזה בדיוק הזמן להכיר להם ולהגיד גם בשמכם ההורים, תודה רבה לאחד מיושבי הראש המופלאים שהיו לנו".

משה דדש. ברני ארדוב
"מגיע לו כבוד". משה דדש/ברני ארדוב

"אני עד היום בקשר טוב איתו. הוא איש מדהים, שמגיע לו שיכבדו אותו ושיש לו המון זכויות בהיסטוריה של בית"ר, באליפויות ובכדורגל השמח בתקופה ההיא", אמר יוסי אבוקסיס במסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

משה דדש, שהיה אבן דרך בבית"ר ירושלים בשתי קדנציות, היה לאורך השנים מי שעזר למועדון לצמוח למימדים אדירים, בעיקר בשנות ה-90. באמתחתו שלוש אליפויות בהן זכתה בית"ר בתור הזהב שלה, וכמובן שלזכותו נזקפה גם החזרתו של הסמל, אלי אוחנה, למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully