וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן סורקין שווה כל דולר: הטור של דני דבורין

7.2.2023 / 13:24

דני דבורין משוכנע שלא סתם מכבי תל אביב הציעה לסורקין כ־800 אלף דולר לשנתיים • הטור של דבורין

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.2/ספורט1

הכדורסלן הישראלי הטוב ביותר בליגה שלנו הוא רומן סורקין, שחתם אתמול (ב') על חוזה בן שנתיים עם קבוצתו מכבי תל אביב. על פי פרסומים הוא ישתכר בפרק זמן זה, סכום של כ־800 אלף דולר. נהוג לומר, שאם מציעים לך סכום כזה, סימן שאתה שווה אותו.

סורקין, שגובהו 2.08 מ', הגיע למכבי תל-אביב בקיץ 2021, ומאמנו דאז, היווני יאניס ספרופולוס, לא חסך שבחים מהשחקן שהיה בן 24: "אנחנו מאמינים שהוא יכול להיות שחקן חשוב עבורנו. מדובר בשחקן עם יתרונות רבים", הדגיש יאניס. העונה כבר הפך רומן לכוח ממשי בקבוצה, כולל ביורוליג, שבה הגנות רבות נכנעות לו פעם אחר פעם.

אמנם יש לסורקין סעיף יציאה ל־NBA, הליגה הטובה ביותר בעולם, אבל כל עוד הוא לובש את המדים הצהובים, נהנית הקבוצה מהשחקן הישראלי הכי דומיננטי שישנו. סורקין מסוכן מאוד באזור הסל, ומשדר עוצמה וביטחון. לא כל יום גדל בארץ שחקן ברמתו, לא רק לטובת מכבי, אלא אף לנבחרת הלאומית. ככל שאני רואה אותו בפעולה, הוא משתפר, ועדיין לא מיצה את מלוא יכולתו.

אוהדי מכבי תל אביב רואים בו נכס חשוב, שלא לדבר על מאמנו עודד קטש, שאמר עליו בעבר כי "הפוטנציאל של סורקין לא הועמד בספק". עדיין מוטלת על כתפיו של רומן סורקין החובה להמשיך ולהתקדם במישור המקצועי. עתה, לאחר החתימה על החוזה החדש, הוא יוכל לעשות זאת באותה שאפתנות ובאותו מרץ, שהם תמיד תנאי ראשוני להצלחה בכל ענף ספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully