וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מחכה לשטרסבורג: "צריכים לשמור על הזהות שלנו"

אחרי הניצחון בחולון, האדומים חוזרים הביתה (21:00) וינסו למנוע מהצרפתים לברוח בדרך לרבע גמר ליגת האלופות. ליוואי רנדולף: "אם נשמור טוב, ננצח". סים סנדר ונה בספק, טי.ג'יי קליין יערוך בכורה?

עם כל הכבוד לניצחון החוץ בשבוע שעבר על הפועל חולון, הפועל ירושלים יודעת שדרכה לרבע גמר ליגת האלופות עדיין ארוכה. האדומים סוחבים גם הפסד ביתי לדיז'ון, והערב (שלישי, 21:00) הם יקבלו הזדמנות לתקן, כשיארחו את שטרסבורג הבלתי מנוצחת - וינסו למנוע ממנה לברוח לשאר היריבות בבית ט' של הטופ 16.

שיתופו של סים סנדר ונה מוטל בספק בגלל פציעה בכף היד, כך שייתכן כי טי.ג'יי קליין (שנחשב זר במסגרת האירופית) יערוך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה.

הכוכב שאותו תצטרך הגנת ירושלים לעצור הוא מרקוס קין, שלהט בשני הניצחונות עם 22.5 נקודות, 5 ריבאונדים ו-7.5 אסיסטים. "שטרסבורג אתלטית מאוד בכל העמדות, והיא יודעת לנצח קבוצות טובות כפי שהודיחה בשבוע שעבר בדיז'ון", אמר המאמן אלכסנדר דז'יקיץ'. "נצטרך לשלוט בקצב המשחק. ההתקפה של הצרפתים מגוונת מאוד, ומצפה לנו עבודה קשה. אנחנו חייבים לעשות מאמץ קבוצתי ולשמור על ריכוז בהגנה".

מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'. דני מרון
עוד מבחן. דז'יקיץ'/דני מרון

חלקו של ליוואי רנדולף בניצחון בחולון מעט נשכח, בגלל סל הניצחון של קאדין קרינגטון, אבל הוא היה הטופ סקורר של הירושלמים עם 21 נקודות. "הדבר שאנחנו הכי מתגאים בו הוא ההגנה, ואם נשמור טוב, זה מה שיביא לנו את הניצחון. אנחנו צריכים לשמור על הזהות שלנו, לשחק חזק ופיזי, וכך נוכל להפוך את ההגנה הטובה שלנו גם להתקפה טובה. האוהדים נותנים לנו עוד אנרגיה, וזה כאילו יש עוד שחקן ששומר לצידנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully