וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצד המרגש של אוהדי בית"ר ירושלים: "עמית בהתלהבות גדולה ממה שחווה"

6.2.2023 / 16:15

עמית סילברה בן ה-19, אוהד בית"ר מילדות שמשותק בכל הגוף, זכה לרגע מרגש במיוחד בקרית שמונה: "גם בבית עוד הוא היה נרגש ונלהב", סיפר אביו. צפו ברגע המרגש שהוא ומשפחתו לא ישכחו

אוהד בית"ר ירושלים, עמית סילברה/פרטי

לא פעם אנו נתקלים ברגעים מרגשים שרק הכדורגל יכול לתת לאנשים. אוהד בית"ר ירושלים עמית סילברה בן ה-19, המשותק בכל גופו, זכה לרגע כזה במשחק האחרון במוצאי שבת נגד קרית שמונה.

האב יוסי סילברה מספר על שעבר על בנו: "לפני כמה שנים הוא נפל וכתוצאה מכך התפתח משהו גנטי שהידרדר עד למצב הנוכחי. תמיד לקחתי אותו למשחקים של בית"ר והייתי עושה לו מנוי כמו שרצה, אבל במצב הנוכחי המגרש היחידי שהוא יכול להיות בו זה ליד הבית בקרית שמונה".

סילברה מספר מה קרה במוצ"ש במהלך המשחק נגד קרית שמונה: "ניגשו אליי האוהדים שהבינו שהוא אוהד בית"ר ואמרו לי שהם רוצים לעשות לו מצב רוח ולעודד אותו. חששתי שזה יקפיץ אותו ולא יעשה טוב, אבל אמרו לי לזרום. פיתאום שמענו שהם קוראים בשם שלו והוא אהב את זה, לקחתי אותו והתקרבנו אל עבר היציע והוא התרגש מאוד, גם בבית עוד הוא היה נרגש ונלהב, העיניים שלו כל הערב היו בהתלהבות גדולה ממה שחווה".

סילברה מסביר: "לעמית יש בעיה, הוא לא יכול להיות עם אנשים לידו ברעש, כל דבר קטן מקפיץ ומלחיץ אותו, קרית שמונה זה האצטדיון היחיד שמאפשרים לי להיכנס עם הרכב ולעמוד מאחורי השער בצד עם הילד. הבטחתי לו שאעשה הכל כדי שנוכל ללכת נגד הפועל תל אביב בטדי, אך אני לא יודע אם זה אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully