וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בהפועל תל אביב: "איפה ננצח אם לא במשחק כזה?"

עודכן לאחרונה: 6.2.2023 / 20:38

האדומים עדיין מחפשים ניצחון בכורה אחרי 1:1 מאכזב מול ריינה. שחקן: "ריינה היו כל כך רעים, זה משחק שחייבים לקחת". שחקנים לא זרמו עם טענות השיפוט של ניסנוב: "היינו צריכים לגמור את המשחק". אכזבה מכל הזרים למעט אוז'בולט

תקציר ה-1:1 של בני ריינה עם הפועל תל אביב/ספורט1

הפועל תל אביב עדיין מחפשת ניצחון ראשון בסיבוב השני אחרי עוד תיקו לאוסף, הפעם אחרי 1:1 מתסכל מול בני ריינה החלשה. אומנם על פניו נראה כי הקבוצה התייצבה הגנתית, אך היא לא מצליחה לגמור משחק או לשמור על שער יתרון, ואנחנו מדברים על נס ציונה וריינה, היריבות בתחתית.

"אם לא ניצחנו את ריינה זה אומר עלינו לא מעט", אמרו שחקנים בסיום, "הם היו כל כך רעים היום, היה לנו משחק ביד ומכלום קיבלנו שער שיוויון, אסור שיקרו לנו הטעויות האלו, זה משחק שחייבים לקחת. איפה ניקח ניצחון אם לא במשחק כזה? אפשר להשתגע"

מאמן הפועל תל אביב חיים סילבס. מאור אלקסלסי
עוד תיקו לאוסף. סילבס/מאור אלקסלסי

בנוגע לטענות לשיפוט, שחקנים בקבוצה לא זרמו עם שרון ניסנוב ואמרו: "יכול להיות שהשופט ו-VAR טעו, אבל לא היינו צריכים אותם. היינו צריכים לגמור את המשחק ב-0:1, להפסיק לנסות לשמור על הגול ולגמור את המשחק. ריינה לא היו במשחק וחילקנו מתנה".

במועדון מבינים כי הקבוצה הולכת ככל הנראה למאבקי הישרדות עד לתום העונה. העובדה כי הרוויה איליץ' לא שותף אתמול אומרת לא מעט על ההערכה של חיים סילבס כלפיו, כאשר המאמן כלל לא רצה אותו בסגל והוא נרשם ברגע האחרון בלית ברירה.

למעשה פרט לזובאס, הקבוצה לא הצליחה להשתדרג מקצועית בחלון (עד שלא נראה אחרת מבולייביץ') וקשה לראות איך הסגל הנוכחי מוציא מעצמו דברים אחרים. האדומים בנו על שינוי משמעותי ברמת הזרים בינואר אך זה לא קרה. הקבוצה נשאר עם רומארטו שלא מצליח להביא ערך מוסף במרכז השדה ועם אנטואן קונטה שכל משחק שני פצוע, ולא תמיד זה פיזית. אלן אוז'בולט מספק לפחות מספרים ונותן את שלו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני הפועל תל אביב דור אלו, דוד קלטינס מאוכזבים. מאור אלקסלסי
הייאוש מתגבר. שחקני הפועל תל אביב מתוסכלים/מאור אלקסלסי

האזינו: אופיר סער על מצבה של הפועל תל אביב

הישאם לאיוס יחזור לאימונים בתוך שבוע, אך לא צפוי לחזור לסגל במשחק הקרוב וככל הנראה גם לא נגד קרית שמונה, אלא אם יפתיע. במועדון נזהרים עם הקשר שחזר מפציעה חוזרת בשריר האחורי ונעדר כבר קרוב לחודשיים. במועדון מקווים לתמיכת הקהל במשחק הקרוב נגד חדרה: "האוהדים לא מבינים כמה המצב קשה, חייבים להשיג ניצחון וקצת לברוח מהאיזור הזה, משבוע לשבוע אנשים פה מתייאשים ואסור שזה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully