וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאוסון: "החיבור לא טבעי אבל אימצתי את התפקיד החדש". בורדיון ייעדר חודשיים

הפועל חולון קלקלה להפועל תל אביב את המאזן הביתי המושלם, וחייבת את הניצחון 87:93 בעיקר לגארד הישראלי - שקלע 24 נקודות, יותר מבכל משחק אחר בחמש השנים האחרונות: "כשאתה ילד, אתה רואה את המשחקים האלה ורוצה לקלוע את הסל הגדול"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.2/ספורט1

ההפסד הביתי להפועל ירושלים בליגת האלופות יצר אווירת משבר סביב הפועל חולון; חלק מהאוהדים יצא נגד המאמן גיא גודס, ההדחה מהטופ 16 כבר נראית מוחשית, והעובדה שהקבוצה לא תיטול חלק בשבוע גביע המדינה בוודאי לא הוסיפה נחת. אלא שדווקא במצב הזה, וכשפרדי בורדיון נעדר בגלל פציעה חוזרת, רשמו הסגולים את אחד הניצחונות המרשימים שלהם העונה - 87:93 בחוץ על מוליכת ליגת העל, הפועל תל אביב.

הרוטציה שבה נקט גודס בהיכל קבוצת שלמה הזכירה קבוצה משנות ה-90. רק שבעה שחקנים שותפו, כל אחד מהם בין 21 ל-39 דקות, וזה עוד לאחר שכריס ג'ונסון מסיים את הערב בבית החולים בעקבות פגיעה שספג בראשו. הבדיקה הנוירולוגית שכבר נמצאה תקינה ולא הצריכה סי.טי, והקפטן אמור להיות כשיר למשחק הגורלי ביום רביעי בדיז'ון.

סי.ג'יי האריס, שהחטיא את השלשה המכריעה מול ירושלים באירופה, להט עם 7 מ-9 לשלוש. מדובר כמובן בשיא לשחקן חולון בעונה הנוכחית, כשגם השיא בעונה שעברה נקבע מול הפועל תל אביב (אדם סמית' עם 9 מ-13). אלא שגם הנתון הבלתי שגרתי הזה לא הספיק להאריס כדי להפוך לסקורר המוביל, בערב שבו היא מקבלת את שון דאוסון בשיאו.

שחקן הפועל חולון שון דאוסון. דני מרון
הכי הרבה נקודות בזירה המקומית זה חמש שנים. שון דאוסון/דני מרון

דאוסון קלע 24 נקודות ב-26 דקות, הכי הרבה שהיו לו בזירה המקומית זה חמש שנים. הוא ירה ארבע שלשות משישה ניסיונות, והרוויח גם שקט תעשייתי; עד לאחרונה היה מי שסבר כי הוא עלול שלא לסיים את העונה בחולון, וגם הגארד עצמו הודה בסיום המשחק כי "במשך כל העונה אני מרגיש ויודע שיש לי הרבה מה לתרום לקבוצה, והחיבור לא תמיד טבעי. אנחנו עובדים על זה, ומנסים שזה יתחבר ויבוא לידי ביטוי".

ועוד מדאוסון: "אימצתי את התפקיד שיש לי כאן, והוא שונה ממה שאני רגיל אליו. אני פחות עם הכדור, ונותן למשחק לזרום אליי. הפעם זה הגיע אליי. אלה המשחקים הכי כיפיים, עם שני קהלים גדולים, אווירת משחק אדירה. כשאתה ילד, אתה רואה את המשחקים האלה ורוצה לקלוע את הסל הגדול. אני אוהב לשחק באולם הזה. עליתי למגרש, ופשוט זרמתי".

חולון רשמה את ניצחונה השישי בשבעת מחזורי הליגה האחרונים בדרך למקום השלישי בטבלה, והפכה לקבוצה הישראלית היחידה שניצחה העונה את האדומים בדרייב אין. "יש לנו את הכלים, והוכחנו את זה לא בפעם הראשונה", סיכם גיבור הערב. "השאלה היא איך נופיע למשחקים החשובים, ויש לנו אחד כזה בצרפת שאסור לנו להפסיד בו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

-----------

* פרדי בורדיון ייאלץ להיעדר מהמגרשים לתקופה של חודשיים. מפענוח בדיקת ה-C.T אותה עבר בסוף השבוע עולה כי הפגיעה ממנה סובל השחקן בקרסול תצריך שימוש במגף דריכה לתקופה של שישה שבועות ומנוחה. לאחר מכן ישוב לאימונים ולפעילות בהתאם ליכולתו. "אנו מאחלים לפרדי החלמה מלאה וחזרה מהירה למגרשים", נמסר מהקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully