וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "הכנסתי את הזרים לעניינים. פרד אולי ישחק כמה דקות"

9.2.2023 / 10:55

מאמן בית"ר ירושלים התייחס לתרומת המצטרפים החדשים לפני המשחק נגד מ.ס. אשדוד בשבת (15:00, ספורט3): "עברנו מבחן אחד, נשארו עוד חמישה"

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 0:3 בחוץ על עירוני קרית שמונה/ספורט1

הפסד אחד בלבד ספגה בית"ר ירושלים בשמונת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, וגם ממנו התאוששה עם ניצחונות "על האפס" במשחק הראשון מול הפועל עפולה ברבע גמר הגביע ובשבת האחרונה בקרית שמונה. בשבת (15:00, ספורט3) ינסו הצהובים שחורים להמשיך ברצף הניצחונות גם על חשבון מ.ס. אשדוד.

בבירה מצפים לכ-15 אלף צופים שיגיעו בזכות שעת המשחק הנוחה ומזג האוויר הנעים שצפוי לאחר ימים סוערים, ולרשות המאמן יוסי אבוקסיס אף צפוי לעמוד סגל מלא, כשגם פרד פריידי שהגיע בכושר גפני לקוי עשוי להתלבש.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר היום אבוקסיס: "יש שש או שבע קבוצות חזקות שנלחמות על שלושה מקומות בפלייאוף. אשדוד הוכיחה שהיא קבוצה טובה, שמשחקת ושקשה מולה. זה יהיה קרב קשה. עברנו גם שבוע קשה עם שני משחקי חוץ קשים במזג אוויר קשה ועשינו משחקים טובים מכל הבחינות. אנחנו צריכים להמשיך להיות מרוכזים, ולא כמו שקרה לנו נגד חדרה, ספגנו ורדפנו אחריהם. היה שבוע טוב, אבל צריך המשכיות - המצב שלנו טוב, אבל כך גם בשאר הקבוצות ומי שיפספס יכול לאכול אותה".

בר כהן שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער. מאור אלקסלסי
מרוצה בבירה. בר כהן/מאור אלקסלסי

תרומתם של הזרים החדשים: "הכנסתי אותם מהר מאוד לעניינים. היו חששות כי הם לא שיחקו בחודש האחרון, אבל הם כן היו במסגרת של אימונים. לפרד היה יותר קשה כי הוא אחרי סיום עונה, גם אם הוא יהיה בסגל הוא ישותף אולי למספר דקות".

אם יש סכנה לשחק בשעה 15:00: "זו שעה שכל קבוצה משחקת בה מתישהו, אין טוב או רע - זו השעה. אני מצפה מכולם להגיע מוכנים, לשחק טוב ולהביא את הנקודות, כי זה אחד המשחקים הכי חשובים שלנו. אמרתי שבשבוע שעבר שיש לנו עוד שישה משחקי גמר ועברנו מבחן אחד, עכשיו לפנינו עוד חמישה משחקי גמר".

לדבריו הוסיף הקשר בר כהן: "אנחנו במומנטום צריכים וגם שינינו הרבה דברים בגישה, כי הבנו שכדי לעמוד במטרות שלנו כל אחד צריך לתת את האקסטרה. המשחק נגד אשדוד הוא כמו גמר גביע כי אנחנו נפגוש קבוצה מצוינת, אבל נגיע מוכנים. אני שמח שהגעתי לבית"ר ירושלים, מועדון גדול שמרים אותי ויודע לתת לי את המילה הטובה ולתמוך בי כשצריך - גם כשלא הלך. אני שמח פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully