וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה 10 ס"מ? מצטערת בשביל אשתו": המתקפה של "הגולפאית הסקסית"

5.2.2023 / 0:01

תגובה של גולפאי הצמרת פיל מיקלסון באשר למכנסיים הקצרים של אחד ממתחריו עוררה את זעמה של פייג' ספיראנאק: "אם יש משהו חריג בענף כולם מתחרפנים". והיא בכלל חסומה אצלו בטוויטר

פייג' ספיראנאק. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
משיבה מלחמה. ספיראנאק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פיל מיקלסון שוב הצליח לעצבן את פייג' ספיראנאק. "הגולפאית הסקסית" חסומה על ידי השחקן הוותיק והשמרן בטוויטר, כך שהיא לא יכולה לראות את הציוצים שלו, אבל בימים האחרונים "הגיע לאוזניה", כמו שאומרים, ציוץ שבו ביקר את לבושו של סאם ריידר באחת מתחרויות הסבב.

"אסור ללבוש מכנסיים קצרים בתחרויות, אבל להראות 4 אינץ' (10 ס"מ) מהקרסול? אני לא גורו של אופנה, אבל לעולם לא אבין את זה".

את ספיראנאק, שמן הסתם לא מתהדרת בלבוש צנוע, זה עצבן: "לא ראיתי את הציוץ כי אני חסומה אצלו, אבל לזה הוא קורא 4 אינץ'? אני מצטערת בשביל אשתו. היה שם אולי אינץ' אחד של קרסול. מסתבר שפיד גולף בטוויטר יכול להיות מאוד מתסכל אם זה מה שמתעסקים בו. אם יש משהו טיפה חריג בענף הזה, כולם מתחרפנים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מיקלסון בן ה-52 חסם את ספיראנאק בפברואר שעבר. היא גילתה זאת במקרה לאחר שלטענתה לא אמרה עליו שום דבר רע. כשיצרה איתו קשר הוא התנצל ואמר שזה 'גליץ' - ויממה לאחר מכן, לטענתה, חסם אותה שוב, הפעם לא רק בטוויטר אלא גם באינסטגרם.

מיקלסון זכה ב-45 תארים בסבבי ה-PGA השונה ונחשב לאחד השחקנים הטובים בעולם. את ספיראנאק זה לא מרשים והיא שיתפה גם ציוץ שבו מיקלסון תוקף צייצן שעקץ אותו ושאל "אתה עדיין משחק גולף?" עם התגובה השוביניסטית: "גבירתי, אנחנו מדברים פה על גולף. זה לא נוגע לך". היא שיתפה את צילום המסך וכתבה: "סיפור חיי".
.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully