וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחוש לעזוב את מכבי חיפה: עופרי ארד ממשיך לחפש קבוצה בחו"ל

3.2.2023 / 12:30

הבלם שהיה מחוזר ע"י קבוצות רבות בליגת העל מחפש קבוצה באחת מהליגות בהן חלון ההעברות עדיין פתוח, וממקד את מאמציו באוסטריה, סרביה ורומניה. סונדגרן צפוי לפתוח נגד חדרה ביום שני, התלבטות בנוגע לקורנו, דיא סבע מתוכנן לערוך הופעת בכורה

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:2 (משחק ראשון ברבע גמר הגביע)/ספורט1

עופרי ארד עשוי לעזוב את מכבי חיפה עוד העונה, אם ימצא קבוצה באחת מהליגות בהן חלון ההעברות עדיין פתוח. בין המדינות הללו ניתן למצוא את רומניה, סרביה ואוסטריה והשחקן שמעוניין מאוד לצאת לחו"ל ולצבור דקות משחק, עדיין מנסה למצוא קבוצה באחת מהליגות הללו.

כזכור, ארד שהיה מבוקש על ידי כמה קבוצות בליגת העל לא עבר בסופו של דבר בחלון ההעברות הישראלי שנסגר ביום רביעי. אם הוא לא ימצא בתוך כשבועיים קבוצה באחת מהליגות האפשריות, הוא יישאר עד תום העונה במדים הירוקים.

עופרי ארד, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מכוון לחו"ל. ארד/מאור אלקסלסי

במכבי חיפה ממשיכים בהכנות למשחק מול הפועל חדרה ביום שני. ברק בכר צפוי לעשות שינויים רבים לעומת ההרכב שפתח מול מכבי נתניה בגביע כאשר עומר אצילי, דניאל סונדגרן ושון גולדברג צפויים לחזור להרכב. לקראת המשחק יוחלט בחיפה האם נכון יהיה לתת לפייר קורנו שחוזר מפציעה לפתוח בהרכב, או להמשיך לשלב אותו בהדרגה. דיא סבע יהיה כידוע בסגל הקבוצה וצפוי במשחק זה לערוך את הבכורה שלו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully