וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכרים אותה? כך נראית כיום "הילדה היפה בעולם", בתו של הכדורגלן

3.2.2023 / 6:42

תילן בלונדו קיבלה את התואר כשהייתה צעירה, ומאז היא פצחה בקריירת דוגמנות מפוארת. אביה שיחק מול איל ברקוביץ' ולא השאיר חותם

תילן בלונדו בפרסומת/court métrage Thylane Blondeauhttps

השם תילן בלונדו אולי לא מוכר במיוחד, אבל בתו של שחקן העבר, פטריק בלונדו, הוכתרה בעבר כ'ילדה היפה בעולם', כאשר כבר בגיל 9 קיבלה את התואר ממגזינים רבים ברחבי העולם. בלונדו הגיעה במפתיע לפסגת דירוג 100 הפרצופים היפים בעולם של 'TC Candler' ב-2007, ולאחר מכן פעם נוספת ב-2018.

את הקריירה שלה החלה בשנת 2007 עם הופעות בודדות בפרסומות, בעיקר בעקבות גילה הצעיר, אך כיום, בגיל 21 בלונדו היא דוגמנית לכמה ממותגי האופנה המובילים בעולם ומשפיענית רשת שמעלה תמונות שלה ברשתות החברתיות לצרכי פרסום ושיתוף פעולה עם חברות מסחריות. לכוכבת הצרפתית 6.4 מיליון עוקבים באינסטגרם, בו היא נוהגת להעלות תמונות למעריציה.

לאחרונה נצפתה בלונדו במשחק NBA בצרפת, שנערך כחלק ממסע הליגה הטובה בעולם באירופה, לבושה בנעלי 'אייר ג'ורדן' ובגדים התואמים את אווירת הכדורסל האמריקאי, זאת לצד בן זוגה.

תילן בלונדו. GettyImages
המשיכה לקריירת דוגמנות מאז הפרסום המוקדם. תילן בלונדו/GettyImages
פטריק בלונדו, ווטפורד לצד איל ברקוביץ'. GettyImages
מתקל את ברקוביץ' בימיו בווטפורד. פטריק בלונדו/GettyImages

התמונה המפורסמת

את אביה של תילן אולי חלקכם זוכרים מימיו בפרמיירליג, כאשר פטריק בלונדו שיחק במדי ווטפורד ושפילד וונסדיי ואף פגש את איל ברקוביץ' באחד המפגשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully