וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "מספר קבוצות פנו אליי, אבל הרגשתי אז רגישות ברגל"

עודכן לאחרונה: 2.2.2023 / 19:45

חלוץ מכבי חיפה כתב פוסט על מצבו והביקורת עליו: "שומע שאולי קבלת ההחלטות שלי מתבססת על סיבה כלכלית. בכל שנות הקריירה שלי המטרה שלי תמיד הייתה לשחק כמה שיותר"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.2/ספורט1

חלון ההעברות הישראלי נסגר ומי שנשאר במכבי חיפה ולא צפוי לשחק יותר מדי עד סוף העונה, אם בכלל, הוא בן שהר. היום (חמישי) החלוץ המיובש בירוק כתב פוסט באינסטגרם שלו ובו הוא התייחס למצבו המתסכל.

"חלון ההעברות הסתיים ואני נשאר במכבי חיפה", כתב שהר, זה לא סוד שבחלון הזה רציתי מאוד ללכת לשחק כדורגל. בחודשים האחרונים עבדתי כמו מטורף. הייתי גם מוכן לעשות הרבה ויתורים בשביל זה. אני שומע הרבה שעולה השאלה למה החלטתי להישאר במכבי חיפה. שאולי קבלת ההחלטות שלי מתבססת על סיבה כלכלית. אז חשוב לי להבהיר, לאורך כל שנות הקריירה שלי המטרה העליונה שלי תמיד היתה להיות על המגרש וכמה שיותר".

בן שהר, חלוץ מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
דחה פניות מקבוצות אחרות ונשאר במכבי חיפה למרות הכול. בן שהר/מאור אלקסלסי

"לפני כמה שבועות פנו אליי מספר קבוצות להגיע אליהן. באותה נקודת זמן הרגשתי רגישות ברגל שלא אפשרה לי להתאמן כמו שצריך ולהרגיש 100 אחוז ובעצה עם רופאים הייתי צריך לנוח ולטפל בעצמי. היה חשוב לי להיות נאמן ולהקשיב לגוף וגם לא לפגוע בקבוצות שרצו ולכן לא המשכתי בשיחות איתם. ברוך השם אני מרגיש יותר טוב וכבר חוזר להתאמן, תמיד אמשיך להיות הכי רעב לכדורגל ולעבוד הכי קשה שרק אפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully