וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "היה חלון עם מגבלות קשות, הסכמנו לשלם סכומים קיצוניים"

2.2.2023 / 13:45

מאמן הפועל תל אביב מרוצה מהסגל שעומד לרשותו להמשך העונה, אך מודה: "דרשתי ורצינו יותר, אבל אנחנו בתהליך מכירה. רודריגס? זה לא הסתדר"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

הפועל תל אביב לא ניצחה שבעה מחזורים רצופים בליגת העל, אבל בכל זאת מגיעה מעודדת למשחק בחוץ נגד מכבי בני ריינה (ראשון, 20:15, ספורט4) לאחר שבשבת לקחה נקודה ממכבי תל אביב בדרבי. ה-0:0 בבלומפילד אמנם היה התיקו השלישי ברציפות של האדומים וחיים סילבס עדיין לא ניצח מאז שמונה לתפקיד במקום סלובודן דראפיץ', אך הקבוצה לא הייתה רחוקה לנצח דרבי ראשון אחרי כמעט תשע שנים.

חיים סילבס אמר היום במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אחד הדברים החשובים ביותר, בטח ובטח בתהליך הצמיחה שאנחנו מנסים לייצר, הוא להגיע צנועים וברמת מוכנות טובה. בשביל לנצח נצטרך להגיע מאוד מוכנים, להתמקד ביתרונות ובחסרונות של היריב ואיך אנחנו מלבישים את היתרונות שלנו לדבר הזה. אנחנו מאוד רוצים לנצח וחשוב שכולם יבינו שאנחנו מגיעים לכל משחק עם תוכנית לנצח - לפעמים זה מצליח ולפעמים פחות. הצפיפות בליגה מדאגיגה, אבל גם נותנת תקוה כי מומנטום חיובי יקפיץ אותנו. אנחנו מרגישים את התהליך ואת ההתחזקות של הקבוצה, את היכולת שמטפסת ממשחק למשחק וזה מוכיח שזה שורשי ועמוק ואנחנו צריכים לתרגם את זה לניצחונות".

חיים סילבס מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
השיפור ניכר. חיים סילבס/קובי אליהו

עוד אמר סילבס על החלון: "דרשתי עוד קצת ורצינו טיפה יותר, אבל זה היה חלון עם מגבלות קשות - כסף אפילו לא היה עניין. איציק ושרון הסכימו לשים סכומים קיצוניים, אבל בגלל שהקבוצה בתהליך מכירה היו לנו הגבלות מבחוץ. לא חשבנו גם שיש ישראלים פנויים שיכולים לשדרג אותנו. אני מרוצה ממה שהצלחנו לעשות. לאיליץ' לקח קצת זמן כי רציתי לראות מה חסר לנו בסגל, אבל הוא מוכשר ויכול לעזור לנו. חוסה רודריגס יכול היה לתת לנו עוד קפיצה, אבל זה לא הסתדר".

על המפגש עם מכבי בני ריינה: "זו קבוצה שמתחתנו, אבל זה מטעה ולא נכון להסתכל על זה ככה. כל קבוצה יכולה לנצח וזה מה שאנחנו צריכים לעשות, כי אחרת יהיה לנו מאוד קשה".

המגן יהב גורפינקל הוסיף: "אנחנו צריכים לבוא באותה מוכנות כמו לדרבי ולשפר את הריכוז בשליש האחרון. לא ניצחנו בדרבי, זה עדיין תיקו, אבל הוא עזר לנו לאנרגיות ולייצר מומנטום חיובי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully