וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס על הרכש: "כעת נצטרך להיות קבוצה טובה יותר"

2.2.2023 / 17:44

מאמן בית"ר ירושלים התכונן לקרית שמונה (שבת, 19:30, ספורט2): "זה יהיה שונה מהמשחקים האחרונים". מורוזוב בתמונת הסגל, דגני: "יש לי חיבור טוב עם בורודין"

תקציר גביע המדינה: הפועל עפולה - בית"ר ירושלים 4:0/ספורט1

בית"ר ירושלים ניצחה אתמול (רביעי) 0:4 בעפולה והיא כבר עם רגל וחצי בחצי גמר גביע המדינה, אבל בליגה במשחקה האחרון היא הפסידה 2:0 להפועל חדרה ואמנם נותרה במקום השישי, אבל פסספה הזדמנות לשמור על יתרון שלוש נקודות ממכבי נתניה ואיפשרה לחדרה להיצמד אליה, כשכל השלוש שבמאבק על הפלייאוף העליון עם 24 נקודות לאחר 20 מחזורים.

בשבת (19:30, ספורט2) תתארח בית"ר ירושלים אצל עירוני קרית שמונה ולקראת המשחק אמר היום המאמן יוסי אבוקסיס: "זה יהיה שונה מהמשחקים האחרונים, זה שבוע קשה ועמוס עבורנו. אנחנו מגיעים למשחק קשה במגרש לא קל בכלל ואנחנו צריכים להיות טובים, אנחנו צריכים להיות יותר חכמים וחזקים כי יש להם שחקנים מצוינים בהתקפה".

על ההפסד להפועל חדרה במשחק הליגה הקודם אמר אבוקסיס: "במשחק מול חדרה לא שיחקנו חכם. הם צופפו והבעיה שלנו הייתה שלא היינו סבלניים".

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים/מאור אלקסלסי

אבוקסיס התייחס גם לשחקני הרכש החדשים, השוער מיגל סילבה והבלם סרגיי בורודין, ששיחקו במשחק הגביע אתמול מול הפועל עפולה ואמר: "הייתה להם הופעת בכורה טובה, זה היה מגרש קשה עם מזג אוויר קשה, כל הקבוצה עשתה עבודה טובה והיינו מאוד מחויבים ומוכנים במשחק הזה".

על חלון העברות אמר: "עבדנו בשקט. אני חושב שהבאנו שחקנים טובים והם יצטרכו להוכיח את זה, אין ספק שאנחנו צריכים להיות קבוצה טובה אחרי חלון העברות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
סער פדידה, שחקן הפועל חדרה לצד אוראל דגני, שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
"שיתוף הפעולה עם בורודין טוב". דגני/דני מרון

אוראל דגני התייחס גם הוא ל-0:4 בגביע על עפולה: "עשינו משחק טוב מאוד. ניצחנו במקום קשה ובמזג אוויר קשה. אני מקווה שנתקדם הלאה גם בגביע וגם בליגה".

על בורודין, חברו החדש להגנה: "יש לי חיבור טוב עם בורודין. אנחנו רק בתחילת דרכנו ואני מאמין שהחיבור בינינו יהיה טוב יותר".

על תקופתו בבית"ר ירושלים אמר הבלם: "הגעתי מהפועל תל אביב ועשיתי מעבר די קשוח. אני מרגיש פה ממש טוב, אהוד ואהוב. טוב לי. אני מקווה להמשיך עוד כמה שנים במועדון, יש לי חיבור טוב עם השחקנים והצוות".

היום הצטרפו לאימונים לראשונה גריגורי מורוזוב ופרד פריידיי, אבל רק המגן היהודי-רוסי נמצא בתמונת הסגל למשחק הקרוב, מכיוון שהחלוץ הניגרי לא היה חלק ממסגרת קבוצתית בשבועות האחרונים. גם אופיר קריאף וירדן שועה ייעדרו בשבת, וייתכן שזו הסיבה לכך שלקראת הסיום אתמול אבוקסיס כבר הכניס את מקס גרצ'קין כמגן שמאלי ושלח קדימה את לי און מזרחי, שעשוי לפתוח במקום שועה בחלק הקדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully