וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עכשיו תפסיק לבכות": ניקולאסקו שבר בצורת כיבושים, ושחרר לחץ

2.2.2023 / 8:15

בבית"ר מאמינים שהשער נגד עפולה יחזיר את החלוץ לתלם. בקבוצה יתאזרו בסבלנות עם פריידיי שחוזר לכושר, מזרחי יפתח במשבצת של שועה בשבת?

תקציר גביע המדינה: הפועל עפולה - בית"ר ירושלים 4:0/ספורט1

בבית"ר ירושלים סימנו וי על משחק הגביע אתמול (רביעי) בעפולה, עם ניצחון 0:4 שמבטיח מעשית את העלייה לחצי הגמר. במועדון רצו לחזור מהמשחק עם תוצאה טובה, ועל הדרך גם קיוו להרוויח את המצטרפים הטריים מיגל סילבה, סרגיי בורודין ותמיר עדי.

השער של יון ניקולאסקו שחרר הרבה לחץ אצלו ולמעשה אצל כל הקבוצה. התקופה החלוץ המולדבי בה לא הבקיע הפכה אותו לעצבני וחסר שקט. הקהל עודד את החלוץ לאחר שפספס שער בטוח לפני כן, ואחרי השער אפילו דנילו אספריה אמר למולדבי עם חיוך: "עכשיו תפסיק לבכות".

גריגורי מורוזוב ופרד פריידיי יצטרפו לאימונים לקראת המשחק בשבת בקרית שמונה. האחרון כלל לא היה במסגרת קבוצתית מאז סיום העונה בליגה הנורבגית כך שייקח לו מעט זמן להיכנס לעניינים. אופיר קריאף וירדן שועה ייעדרו בשבת, וייתכן שזו הסיבה לכך שלקראת הסיום אתמול אבוקסיס כבר הכניס את מקס גרצ'קין כמגן שמאלי ושלח קדימה את לי און מזרחי, שעשוי לפתוח במקום שועה בחלק הקדמי.

יון ניקולאסקו שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער, איתו ירדן שועה. מאור אלקסלסי
יחזור לעצמו? ניקולאסקו חוגג אתמול/מאור אלקסלסי

עמית כהן לא הוזמן לסגל אתמול ונמצא כרגע בעדיפות האחרונה מבין המגנים. אדוארדו גררו הוקפא ויחפש קבוצה בליגות שעדיין פתוחות לרישום שחקנים. בבית"ר היו מוכנים להגיע להסדר עם השחקן ומספר קבוצות התעניינו בו, אך גררו התלבט ולא החליט עד לרגע האחרון ולכן הוקפא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully