וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהדים מריעים לאברמוב: "אם זה ימשיך כך, בית"ר תהיה חזקה"

1.2.2023 / 8:14

שביעות רצון במועדון מהשינויים שנעשו בחלון ינואר: "התאפשר הרבה בזכות ההתגייסות של הקהל עם רכישת מנויים וכרטיסים". סילבה, בורודין ועדי בסגל לעפולה

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 2:0/ספורט 1

בית"ר ירושלים העבירה הילוך לקראת סגירת חלון ההעברות הערב (רביעי). אחרי שהמגן גריגורי מורוזוב השלים את הצטרפותו לקבוצה אתמול, החלוץ הניגרי פרד פריידיי נחת הלילה בישראל, יעבור בדיקות רפואיות ולאחר מכן יחתום עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. פריידיי יירשם כזר השישי על חשבונו של אדוארדו גררו, שאם לא יתיר חוזה היום או יעבור לקבוצה אחרת, יוקפא עד לתום העונה.

פריידיי הוא שחקן הרכש החמישי של בית"ר בחלון הזה, אחרי סרגיי בורודין, תמיר עדי, השוער מיגל סילבה והמגן הרוסי-יהודי גריגורי מורוזוב. אגב, מורוזוב זיהה באימון את בורודין, איתו שיחק בעונת 2021 בקבוצת אופה הרוסית ובבית"ר מאמינים שהכימיה בין השניים תסייע להתאקלמות שלהם. מורוזוב יחל להתאמן רק ביום חמישי, כמו גם פריידיי.

פרד פריידיי בישראל לקראת חתימה בשורות בית"ר ירושלים. באדיבות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
פריידיי הבוקר בנתב"ג/אתר רשמי, באדיבות בית"ר ירושלים

מנגד, בבית"ר הפנימו כי דן ביטון ודור תורג'מן ככל הנראה לא ישוחררו ממכבי תל אביב, כמו גם אביב סולומון מהפועל באר שבע. עמית כהן בשלב זה מסרב לעבור לנס ציונה ולא ייכלל בסגל הקבוצה הערב במשחק הראשון במסגרת רבע גמר הגביע בחוץ נגד הפועל עפולה.

מי שכן ייכללו בסגל לראשונה הם סרגיי בורודין, תמיר עדי והשוער מיגל סילבה. ברק אברמוב זכה לפרגון גדול מהאוהדים על חיזוק הקבוצה בחלון, כאשר במועדון הוסיפו: "מעבר למה שאברמוב והמועדון עשו, החיזוק התאפשר הרבה בזכות ההתגייסות של הקהל עם רכישת מנויים וכרטיסים למשחקים, כל עוד זה ימשיך כך בית"ר תוכל לשמור את עצמה חזקה בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully