וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבה, בורודין ועדי בסגל של בית"ר לעפולה, שמקווה לשמור על המבצר

31.1.2023 / 20:30

המצטרפים החדשים יעמדו לרשות אבוקסיס ברבע גמר הגביע (ד', 19:30), היריבה מהלאומית לא הפסידה העונה בבית ומקווה להפתיע לעיני אצטדיון מלא. הירש: "יש לנו הרבה מה למכור במשחק"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 2:0/ספורט 1

בית"ר ירושלים יצאה היום לבית מלון בצפון לקראת המפגש מחר (רביעי, 19:30) עם הפועל עפולה מהליגה הלאומית, במשחק הראשון מבין שניים במסגרת רבע גמר גביע המדינה. מי שייכללו לראשונה בסגל הם המצטרפים החדשים: מיגל סילבה, סרגיי בורודין ותמיר עדי שגם צפוי לפתוח. גריגורי מורוזוב יצטרף לאימונים רק ביום חמישי, כמו גם פרד פריידיי שינחת הלילה בישראל.

אדוארדו גררו לא נכלל בסגל ואם לא יתיר את חוזהו עד מחר הוא יוקפא. במועדון עדיין מקווים כי אחד מהשניים, דן ביטון או דור תורג'מן ,ישוחרר מחר וישלים את הסגל.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, אבישי כהן, אור זהבי, אורי דהן, מקס גרצ'קין, תמיר עדי, טרזייה תומא, עדי יונה, ירדן שועה, דנילו אספריה, יון ניקולאסקו.

שחקן בית"ר ירושלים תמיר עדי. מאור אלקסלסי
מוכן לבכורה המחודשת. תמיר עדי/מאור אלקסלסי

הפועל עפולה היא הקבוצה היחידה שלא הפסידה העונה משחק ביתי בליגה הלאומית ותנסה לשמור על המאזן גם בגביע, אחרי שכבר הדיחה את הפועל תל אביב מליגת העל. דייויד אקווה חוזר אחרי פציעה ולרשות המארחת עומד סגל מלא. כל הכרטיסים למשחק נמכרו ובמועדון מצפים ל-3,000 צופים.

המאמן שחר ויזינגר אמר: "זה המשחק הרביעי שלנו כבר במפעל הגביע, יהיה אצטדיון מלא ואנחנו רוצים להציג את הכדורגל שלנו כמו תמיד. בית"ר יריבה חזקה, למדנו אותה ועשינו את ההתאמות שלנו כדי להגיע הכי מוכנים שאפשר. חשוב מאוד עבורנו להשיג תוצאה טובה במשחק הראשון, כדי לבוא לגומלין בטדי בעוד כחודש עם דחיפה אדירה ממשחקי הליגה, ועם סיכוי ממשי לעלות לשלב הבא בגביע".

החלוץ שחר הירש, שכבש את שער הניצחון מול הפועל תל אביב וזכה בגביע בעבר עם מכבי חיפה, הוסיף: "מרגש מאוד להגיע למעמד של רבע הגמר, למרות שהמועדון נהיה מין חבר קבע בשלב הזה. בית"ר ירושלים זה מועדון גדול, קבוצה שנמצאת בכושר מעולה עם התקפה מהטובות בארץ. יחד עם זאת, יש לנו הרבה מה למכור במשחק וכמובן שזאת הזדמנות טובה לכולנו להראות שאנחנו שייכים לרמות היותר הגבוהות. אמורה להיות חוויה כיפית לכולנו ובמיוחד לאוהדים שיגיעו מחר וימלאו את האצטדיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully