וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחרור הבינ"ל הגיע, דיא סבע צפוי להיכלל בסגל נגד הפועל חדרה

31.1.2023 / 17:15

המצטרף החדש יצפה במכבי חיפה מהיציע ברבע גמר הגביע נגד מכבי נתניה ועשוי לערוך את הופעת הבכורה ביום שני. קורנו בסגל הערב, עופרי ארד מקווה למצוא קבוצה מעבר לים

תקציר ה-0:0 של מכבי חיפה מול מכבי בני ריינה/ספורט1

השחרור הבינלאומי של דיא סבע התקבל והשחקן נרשם היום (שלישי) רשמית במכבי חיפה, כך שהוא צפוי להיות בסגל כבר במשחק הליגה הקרוב נגד הפועל חדרה ביום שני.

סבע, שאתמול הוצג כשחקן החדש בסגל האלופה, יצטרף לאימונים החל ממחר, אבל הערב יהיה נוכח ויצפה מהיציע במשחק הראשון ברבע גמר גביע המדינה נגד מכבי נתניה. במכבי חיפה מרוצים מאוד מההחתמה של סבע וסימנו אותה כנקודת מפנה שתחזיר את הקבוצה לכושר טוב :"זה לא רק שדרוג מבחוץ, אלא גם מבפנים" קבע גורם בקבוצה, "סבע לא רק ישדרג בגלל היכולת שלו, אלא ירים את הרמה של כולם כי התחרות עכשיו גדולה ורצינית בלא מעט עמדות".

עופרי ארד, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מקווה למצוא קבוצה מעבר לים. עופרי ארד/מאור אלקסלסי

באשר למשחק הגביע בנתניה ב-20:30, בסגל ייכלל פייר קורנו שנעדר תקופה ארוכה ובקבוצה מקווים שיחזור במהרה לפעילות מלאה.

לעומת סבע שהצטרף, מי שעשויים לעשות את הדרך החוצה ממכבי חיפה הם ינון אליהו ועופרי ארד. בחיפה לא יעמדו בדרכם של השניים אם אלו יבקשו לעזוב, כאשר אליהו מבוקש בבית"ר ירושלים ויצטרך להחליט אם ברצונו לעזוב. ארד זכה למספר הצעות בזמן האחרון, בין היתר מסקציה נס ציונה ומעירוני קרית שמונה, אך מעדיף למצוא קבוצה בחו"ל ומקווה שתיפתח לו הזדמנות באחת מהליגות שבהן חלון ההעברות לא נסגר ביממה הקרובה, כמו רומניה ואוסטריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully